RRA: Kampanja skromna i korektna
Izvršni direktor RRA ocenio je da je ovogodišnja predizborna kampanja, kada je reč o elektronskim medijima, bila skromnija i korektnija u odnosu na onu iz 2012. godine
Izvršni direktor RRA Dragan Lukić ocenio je da je ovogodišnja predizborna kampanja kada je reč o elektronskim medijima, bila skromnija i korektnija nego 2012.
Lukić je, gostujući u Jutarnjem programu TV Pink-a, rekao da je kampanja bila dinamična, da je izostala negativna kampanja i ostvaren znatan pomak u poštovanju zakona i u korektnosti.
- Kampanja je bila mnogo skromnija u pogledu korišćenja komercijalnog vremena za predstavljanje kandidata i izbornih lista - ocenio je izvršni direktor Republičke radiodifuzne agencije.
- Na svim nacionalnim televizijama, uključujući i pokrajinski javni servis, 2012. godine emitovano je ukupno 5.600 oglasnih poruka, a sada samo 3.200 - precizirao je Lukić.
Izvršni direktor RRA je dodao da su 2012. godine plaćena 252 izborna termina, a ove godine do sada samo 17. Uz to, dobro je i što su ove godine političari u funkciji državnih funkcionera prilikom pojavljivanja na ekranima i u programima koristili gotovo dvostruko manje vremena nego 2012. godine, rekao je Lukić.
Lukić je naveo da su ključne teme u kampanji bile investicije, nova radna mesta, ekonomska, poreska i socijalna politika, infrastruktura, energetika i razvoj.
Na pitanje novinara o radu manjih radio i televizijskih stanica van Beograda, odnosno lokalnih i regionalnih televizija, Lukić je odgovorio da je zakon jednak za sve i da je tamo malo veći broj nepravilnosti, ali da se one "odnose uglavnom na neobeležavanje predizbornog programa".
Izvršni direktor RRA je podsetio da je u toku predizborna tišina koja traje do nedelje u 20 časova i upozorio da bi tu zakonsku obavezu trebalo da poštuju svi emiteri, a da će RRA to nadzirati.
(Telegraf.rs / Tanjug)