BUĐAV LEBAC ALI STVARNO: U Maksiju prodaju hleb sa plesnima! (FOTO)
- Kupila sam hleb, nisam ni obraćala pažnju na njega, jer sam bila u žurbi i ne zagledam ih kada su zapakovani. Kada sam došla kući i pogledala bolje, nisam mogla da verujem kaže naša čitateljka koja je kupila ovaj proizvod* - Onaj ko kupi ovakav proizvod treba da se obrati nama, kako bi se rešio problem - kažu proizvođači
U prodavnici "Maksi", koja se nalazi u tržnom centru "Delta siti" na Novom Beogradu naša čitateljka je kupila hleb na kome se jasno vide tragovi buđi na njemu! Ona je donela hleb u našu redakciju zajedno sa računom koji je dobila na kasi u pomenutom marketu. Radi se o crnom hlebu, marke "Bakin hleb" koji se prodaje zapakovan i isečen na kriške.
- Kupila sam hleb, nisam ni obraćala pažnju na njega, jer sam bila u žurbi i ne zagledam ih kada su zapakovani. Kada sam došla kući i pogledala bolje, nisam mogla da verujem. Kroz kesu se jasno vidi buđ na kriškama. Nisam ga ni otvorila, donela sam ga da vide ljudi šta se prodaje u jednom od najluksuznijih mesta u našoj zemlji - kaže ona.
U "Klasu", koji je proizvođač hleba, ističu da onaj ko je kupio hleb, treba da se obrati njima, kako bi se utvrdilo o čemu se tačno radi.
- Onaj ko kupi ovakav proizvod treba da se obrati nama, kako bi se rešio problem. Takav proizvod ide na detaljnu analizu i postoji ustanovljena procedura kako se te stvari utvrđuju. Da bi se obavila analiza proizvoda i otkrio uzrok potrebno je dostaviti proizvod na adresu proizvođača. Nakon dobijanja uzorka obavlja se analiza proizvoda prema proceduri (HACCP) - saopštili su nam u ovoj kompaniji.
U kompaniji "Delez" koja je vlasnik prodavnica "Maksi", navode da morada se ispitaju sve okolnosti za ovaj slučaj i da tek nakon toga mora da se utvrdi odgovornost.
- Hleb je prodat je u roku trajanja koje je navedeno na pakovanju, pa verujemo da je buđ rezultat proizvodnog procesa, koji nije u nadležnosti naše kompanije. Ipak, kako bismo sprečili da se slične situacije ponove, pojačaćemo kontrolu robe koja je izložena na rafovima jer nam je izuzetno važno da potrošač bude zadovoljan uslugom u našim marketima. Oštećena čitateljka može zameniti hleb u prodavnici u kome ga je kupila, a sporni hleb će dobavljač poslati na naknadnu analizu - kažu u "Delezu".
Hleb koji je kupljen sa vidljivom buđi, predat je nadležnima u kompaniji "Klas", kako bi izvršili analizu i kako bi se tačno utvrdilo ko je kriv za ovaj propust.
(Telegraf.rs)