STRUJNI UDAR: Šta sa onima koji su oštećeni, a nisu se žalili na veće račune za struju?

- Svaki kupac koji sumnja u ispravnost računa treba lično da uloži prigovor. Pisani prigovor je dokaz da je kupac predao reklamaciju - kažu u EPS-u za Telegraf

Oko 30.000 građana odlučilo je da podnese reklamaciju na decembarske račune za struju, ali se ne zna broj onih koji iz nekog razloga nisu uložili žalbu na račun iako je on veći nego uobičajeno.

Šta konkretno mogu da očekuju takvi potrošači, potražili smo odgovor u "Elektrodistribuciji Srbije".

U ovoj kompaniji kažu za Telegraf.rs da veći račun za električnu energiju ne znači automatski i da je račun neispravan.

- Svaki kupac koji sumnja u ispravnost računa treba lično da uloži prigovor. Pisani prigovor je dokaz da je kupac predao reklamaciju - kažu u EPS-u i dodaju:

- Ako kupac ne uloži prigovor smatra se da nema primedbe na račun.

Novi dirktor "EPS Snadbevanja" Željko Marković naveo je da se do kraja meseca očekuje još oko 6.000 reklamacija, tako da će se približiti cifri od jedan odsto reklamiranih računa u odnosu na broj izdatih.

Ranije su iz  "Elektroprivrede Srbije" naveli da "nije došlo do sistemske greške u obračunu", i da nema osnova za proveru svih računa.

(N. S.)