Reklamacije na račune za struju do kraja januara
- Ukoliko se utvrdi da je reklamacija opravdana, novac će potrošačima biti vraćen odmah ili će im sledeći račun biti umanjen za taj iznos - izjavio je novi direktor EPS Snabdevanja Željko Marković
Svi građani koji sumnjaju da nisu dobili ispravan decembarski račun za struju, moći će do kraja januara da ga provere i reklamiraju.
- Korekcija će biti urađena za tri dana. Novac će im biti vraćan odmah ili će im sledeći račun biti umanjen za taj iznos - izjavio je danas novi direktor EPS Snabdevanja Željko Marković.
On je poručio da građani prvo treba da provere stanje na brojilu i uporede sa iznosom na decembarskom računu i ako se ti iznosi ne poklapaju treba da dođu na šalter za reklamacije EPS-a.
Marković je naveo da se do sada za reklamaciju prijavilo 30.000 potrošača, što je malo više od uobičajenog broja i dodao da je uzrok grešaka kod decembarskih računa bio "ljudski faktor", a da nije bilo sistemske greške niti namere "otimanja para od potrošača".
On je, posle sastanka svih direktora elektrodistribucija i rukovodstva EPS Snabdevanja sa ministarkom energetike Zoranom Mihajlović, poručio da će popusti za redovne platiše važiti do 25. u mesecu, a da će oni kojima se utvrdi da je reklamacija opravdana, takođe, imati pravo na redovan popust i posle tog roka.
Mihajlović je rekla da je očito da je bilo grešaka i da to niko ne spori, i poručila rukovodstvu EPS - a "da to više ne sme da se desi i da sledeći računi moraju biti ispravni".
- Svaki direktor elektrodistribucije biće smenjen ako se bude ponovilo ovo "ludilo" - rekla je Mihajlović i dodala da takve greške i propusti ne mogu da idu preko leđa potrošača.
Ona je poručila da svako ko sumnja u svoje račune za decembar može da dođe u elektrodistribuciju, kako bi ga porverio i reklamirao, jer na to ima pravo.
(Telegraf.rs / Tanjug)