GDE SU, ŠTA RADE: Upoznajte likove iz naših kultnih reklama (FOTO) (VIDEO)
Telegraf vam predstavlja neke od reklama u kojima smo svi uživali, kao i šta se događalo nakon snimanja sa likovima koji su učestvovali u njima
U vreme kada filmovi nisu bili prekidani polusatnim komercijalnim blokovima i kada su se reklame prikazivale uglavnom ispred dnevnika u pola osam, svaka od njih je imala posebnu težinu, a likovi koji su se pojavljivali u njima su "preko noći" postajali TV zvezde.
Neki od njih su i nakon te slave koju su na brzinu stekli, uspeli da ostanu u šoubiznisu i ostvare uspešne karijere, drugi su se nakon kratkotrajne slave "prešaltavali" na neki drugi posao, a neki su zauvek ostali u "ilegali".
Telegraf.rs vam predstavlja neke od reklama u kojima smo svi uživali, kao i šta se događalo nakon snimanja sa likovima koji su učestvovali u njima.
Devojčica sa "Plazma" keksa je Olivera Lola Nikolić, tada devojčica iz Požarevca, koja je daleke 1980. godine izabrana među ostalom decom da reklamira najpoznatiji naš keks. Poslovodstvo "Bambija" je došlo u vrtić Olivere, popričalo sa decom koja su bila tu, i otišlo nakon razgovora.
Nakon mesec dana njenim roditeljima je javljeno je da će, ako dozvole, njihovo dete ukrašavati pakovanja "Plazma" keksa. Ponuđena im je novčana nadoknada, određeni procenat od svake kutije. Nikolići su odbili smatrajući da mogu sami dovoljno da zarađuju bez pomoći svoje ćerke. Pristali su na simboličnu nagradu od koje je Divna, istog dana, kupila Loli zlatne minđušice. Da ima uspomenu. Rođaci su se radovali Oliverinoj pobedi, prijatelji su čestitali i čudili se kako do sada nisu znali da ima vezu u "Bambiju". A ona je imala samo jedinstven osmeh i oči.
Trideset tri godine nakon toga, "Plazma" je ubedljivo najpoznatiji keks, ne samo u našoj zemlji, već i u susednim. Novi dizajn ovog keksa podrazumevao je novu devojčicu koja se nalazi na pakovanju, a Oliveru pamte samo starije generacije.
Brka sa "Jagodinca" - Milosav Mitrović (1892-1961), zvani Losa, koji je od pedesetih godina prošlog veka bio simbol „Jagodinske pivare" jer je po njemu urađen čuveni „čiča" na nalepnici za „jagodinsko pivo", bio je veliki pivopija i samo ovo piće je konzumirao do kraja života. Danas njegovi potomci žive u istom selu i čuvaju kuću u kojoj se deda Losa rodio i živeo, a čuvaju i uspomenu na njega kao jednog od najistaknutijih članova porodice Mitrović.
On je zaista postojao i rođen je i živeo u selu Dragovo. Bio je borac ratova 1914. do 1918. godine kada je bio teško ranjen zbog čega su mu amputirane obe noge. Milosav je često obitavao u Jagodini. Imao je čezu i konje i vozio se kako bi popio pivo u čuvenoj Šarenoj kafani u Jagodini. Tako je i upoznao neke radnike pivare koji su radili u komercijali. Njima se on dopao i pitali su ga da li bi mogli da ga fotografišu. Dogovorili su susret kako bi se on lepo obukao za slikanje, što je i uradio. Od tada, preselio se u istoriju, a i dana danas mnogi pobornici piva, naručuju "Jagodinca" upravo zbog čiče.
Padobranci jedu paštete "Karneks" - Jedna od najupečatljivijih reklama koje su obeležile period devedesetih je ona za industriju "Karneks" i njihove paštete, je ona sa padobrancima koji skaču iz aviona, i u letu otvaraju, i mažu na hleb ovaj proizvod u vazduhu. Za potrebe reklame su angažovani profesionalni padobranci iz Novog Sada koji su uspeli da sprovedu u delo zamisao da se po prvi put u našem etru reklamira suhomesnati proizvod na nekoliko hiljada metara nadmorske visine.
Devojčica iz reklame za gel "Valera" - Jedna od reklama iz vrmena SFRJ je bila i ona za gel "Valera". Devojčica koja se tada pojavila u ovoj reklami je bila potpuno nepoznata, a nakon toga je izrasla u pravu filmsku zvezdu na ovim prostorima. Radi se o Gali Videnović, po mnogima i najlepša mlada glumica 80-ih godina prošlog veka.Ostaće zapamćena po ulozi "Nataše" u popularnom serijalu "Lude Godine" , i po ulozi "Ester" u filmu "Bal na vodi".
KOD KLJUZA - Osamdesetih godina prošlog veka obeležila je i reklama za modnu kuću „Kluz" u kojoj se pojavio tamnoputi afrički pevač Djungo Čokve, ili Stiv Hanington. Stiv se rodio u Keniji, a u Beograd je došao da studira medicinu. Popularnost je stekao kada je snimio pomenutu reklamu. On u reklami susreće jednu doteranu devojku koja mu kaže: „Ćao, Stiv, ideš na fakultet." Na to Stiv izgovara svoju čuvenu repliku: „Maće, idem kod Kljuz." Reklama je bila veoma popularna, a Stiv je preko noći za naš narod postao Steva Šumadinac.
On se nakon toga okušao i u muzičkim vodama, snimio je album i izdao nekoliko singlova. Međutim, nije se baš proslavio kao vokal i nakon toga se vratio za Keniju i radi kao vodič za turiste.
Pogledajte video:
(Telegraf.rs)