SRĐAN POPOVIĆ POVODOM 60 GODINA IMLEKA: Naši proizvodi predstavljaju simbol tradicije i kvaliteta

Kvalitet bez kompromisa, stalno ulaganja u nove proizvode, zaposlene, investiranje u nove tehnologije, doprineli su izgradnji 60 godina tradicije Imleka, jedne od najuspešnijih kompanija u Srbiji

Konstantno investiranje u najsavremeniju opremu i tehnologiju prerade mleka, 60 godina tradicije, kvalitet bez kompromisa, ulaganja u zaposlene i preko 55 miliona evra investicija samo u farme tj. poljoprivredu Srbije, čine Imlek jednom od najuspešnijih domaćih kompanija.

U godini jubileja, ekskluzivno smo intervjuisali direktora marketinga ove kompanije, Srđana Popovića, koji je sa nama podelio brojne zanimljive činjenice vezane za nastanak i poslovanje ovog mlečnog giganta.

Iskreno bih voleo da i u budućnosti nastavimo da se pridržavamo osnovnog postulata naše kompanije a to je kvalitet bez kompromisa. Pokazalo se da su sva naša ulaganja, čak i ona najveća i na neki način riskantna, urodila plodom, jer su se potrošači u moru proizvoda koji im se svakodnevno plasiraju ipak opredelili za tradiciju i kvalitet koji pružamo i iz dana u dan unapređujemo.

Zajedno ćemo nastaviti da osluškujemo potrebe i želje potrošača i u skladu s tim plasiramo nove i ako je moguće bolje proizvode. Takođe, nadam se da će predstojeći period biti manje buran i da će konačno kupovna moć potrošača da krene uzlaznom putanjom.

(Telegraf.rs)