UNIQA OSIGURANJE: Lider u inovacijama sa jedinstvenim ponudama na tržištu

Uniqa Srbija, je svojim osiguranicima ponudila jedinstvenu uslugu na tržištu – telefonska prijava šteta, a uskoro će klijentima biti dostupna i online prijava. Nakon Meduniqa dobrovoljnog zdravstenog osiguranja, pokrenut je i novi proizvod - Fokus, u kome je akcenat na zaštiti porodice

Posmatrajući rezultate od početka 2013. godine, Uniqa beleži konstantan rast i nastavlja sa izuzetnim poslovnim rezultatima, u skladu sa dugoročnom strategijom Uniqa 2.0 koja ima za cilj povećanje broja klijenata na 15 miliona do 2020. i povećanje prihoda pre oporezivanja od 400 miliona evra u periodu do 2015. godine.

Uniqa grupa nastavlja sa rastom

Uniqa grupa je za prva tri kvartala 2013. godine zabeležila rast premije od 8,2 odsto u odnosu na isti period prethodne godine, što iznosi 4,447 milijarde evra, prvenstveno zahvaljujući snažnom rastu na svim ključnim tržištima. Za prvih devet meseci došlo je i do rasta profita iz redovnih aktivnosti za 74,7 odsto na 266,3 miliona evra. Na globalnom nivou završena je i dokapitalizacija Uniqa osiguravajuće grupacije i plasiranjem 94.752.100 akcija uspešno je ostvaren bruto prihod u iznosu od 757 miliona evra koji će biti upotrebljen za jačanje kapitala Uniqa osiguranja i dalje sprovođenje strateškog programa Uniqa 2.0. Nakon akumulacije kapitala i dokapitalizacije, rejting Uniqa osiguranja je podignut na "A", a akcijski kapital je porastao na 302.350.000 evra. Osim toga, Uniqa je u ovom periodu potpisala i ugovor o preuzimanju Basler osiguranja u Srbiji i Hrvatskoj, a visina transakcije za obe kompanije iznosi 75 miliona evra. Tom akvizicijom, poboljšana je tržišna pozicija Uniqa osiguranja, posebno u Hrvatskoj.

Rezultati Uniqa Srbija

Uniqa Srbija, tokom istog perioda tekuće godine, ostvarila je ukupan rast premije od 7,41 odsto, čime je povećala tržišno učešće za 0,31 odsto u odnosu na isti period prethodne godine. Rastom iznad prosečnog rasta tržišta osiguranja u prvih devet meseci (2,89 odsto), Uniqa i dalje ostvaruje najveći rast među osiguravajućim kompanijama u Srbiji.

Ukupno tržišno učešće Uniqa osiguranja u Srbiji trenutno iznosi 7,33 odsto, čime ova osiguravajuća kuća zauzima petu poziciju u Srbiji. Trenutno Uniqa zauzima četvrtu poziciju na tržištu u oblasti neživotnog osiguranja, sa rastom premije od 4,55 odsto i rastom tržišnog učešća u odnosu na isti kvartal prethodne godine od 0,21 odsto. U oblasti životnog osiguranja, rast premije iznosi 18,46 odsto, dok rast tržišnog učešća iznosi 0,65 odsto u odnosu na isti period prethodne godine.

Lider u inovacijama

Posebna pogodnost ovih paketa je što omogućava da uz minimalnu doplatu Uniqa plati premiju umesto klijenata, ako se desi duže bolovanje, otkaz s posla, smrt člana uže porodice ili rođenje deteta. Fokus paketi su pristupačni svima između 14 i 65 godina, dugoročni - jer se mogu ugovoriti na period od 5 do 30 godina, sveobuhvatni - pored rizika prirodne smrti, pokrivaju i brojne posledice nezgode, kao i boravak u bolnici usled nezgode, bolesti ili porođaja, dostupni - minimalna mesečna premija je 25, a minimalna godišnja 200 evra, humani jer postoji mogućnost oslobađanja od plaćanja premije u posebnim životnim situacijama i predstavljaju partnerstvo sa klijentima jer se premija ulaže u sigurne investicije, a ostvarena dobit se pripisuje osiguranoj sumi.

(Telegraf.rs)