BALKAN MARKETING NETWORK: Povezivanje stručnjaka na polju marketing komunikacija
Portali Marketing 365 iz Makedonije i Marketing mreža iz Srbije započeli su realizaciju projekta "Balkan Marketing Network", sa ciljem umrežavanja učesnika na regionalnom tržištu marketinških komunikacija
Vodeći strukovni portali – Marketing 365 iz Makedonije i Marketing mreža iz Srbije, prvi put na našim prostorima, započeli su realizaciju projekta "Balkan Marketing Network", koji ima za cilj promociju struke, umrežavanje i poslovno povezivanje svih učesnika na regionalnom tržištu marketinških komunikacija.
- Ideja ovog projekta jeste da doprinese razvoju marketinške i PR industrije, ali i podstakne regionalnu saradnju između agencija, oglašivača i medija. Takođe, kroz zajedničke projekte koje ćemo organizovati u narednom periodu trudićemo se postavimo nove standarde i ukažemo na dobre primere iz prakse u regionu - rekao je Boris Eftimovski, urednik portala Marketing 365.
- Balkan Marketing Network je prirodan nastavak saradnje naših portala. Osluškivanjem tržišta u prethodnim godinama shvatili smo da našim saradnicima, ali i struci treba da ponudimo više. Nema sumnje da samo zajedničkim snagama i regionalnim umrežavanjem svih učesnika na tržištu možemo da pomerimo granice, pratimo svetske trendove, odolimo izazovima sa kojima se susreću sve države u regionu, razvijemo zdravu konkurenciju, a time i unapredimo poslovanje i položaj struke - rekla je Ivana Parčetić, osnivač i urednik portala Marketing mreža.
Inicijatori projekta "Balkan Marketing Network" veruju da će nastaviti uspešnu saradnju sa agencijama, oglašivačima i medijima kako iz Srbije i Makedonije, tako i iz Hrvatske, Slovenije, Crne Gore i Bosne i Hercegovine, kao i sa svima koji smatraju da im ovakva saradnja može pružiti podršku i pomoć, koji veruju u ono što rade, koji imaju šta da pokažu i kažu, a isto tako žele da daju svoj doprinos da tržište u regionu postane bolje mesto za poslovanje i na kraju, kao takvo postane konkurentno na evropskom i svetskom nivou.
(Telegraf.rs)