Da li su akcijske cene prevara?

Realna cena je ona po kojoj se prodaje u redovnoj prodaji. Akcijska cena je sa smanjenim rabatom, proizvod na kojem se često gubi novac, jer se prodajom akcijskog proizvoda jedva pokrivaju troškovi proizvodnje

Za razliku od opšteg uverenja, popularna sniženja po trgovinskim lancima, takozvane akcije, ne idu u prilog ni trgovcima ni proizvođačima.

Oni naime tvrde da i jedni i drugi gube novac na akcijama, ali da im pribegavaju, jer je to jedini način da u doba niskog prometa privuku kupce. 

Za poslednjih nekoliko godina promet u maloprodaji pao je za trećinu, a samo u odnosu na prošlu godinu manji je za 8,6 odsto.

Kako pojedine akcije traju i po mesec dana, a cene su u tom periodu i do 30 odsto niže, mnogi su počeli da se pitaju da li je akcijska cena realna cena proizvoda, oslobođena previsokih trgovačkih i proizvođačkih marži.

(Telegraf.rs / Izvor: Blic - Gorica Avalić)