NIVEA ZA DECU: Sređivanje igrališta u Srbiji

Sa reči, Nivea je prešla na dela, pa su dva igrališta u Kragujevcu i Subotici već dobila nove rekvizite. Sva igrališta ispunjavaće najviše srpske i evropske standarde SRPS EN 1176 i SRPS EN 1177 o bezbednosti

Višenedeljna kampanja za sređivanje parkova i igrališta širom naše zemlje, koja je započeta na društvenim mrežama, ovih dana je na radost velikog broja mališana dobila svoj epilog. Nakon što je uspešno skrenuta pažnja javnosti na ovaj bitan problem za naše društvo, Nivea je rešila da izađe iz senke i otkrije da iza čitave kampanje stoji njena želja da pomogne u opremanju zapuštenih igrališta uz povećanje građanskog aktivizma i animiranje nadležnih organa.

Peter Koyš, Country Manager – Beiersdorf, najavio je da će Nivea u budućnosti biti posvećena preuzimanju odgovornosti.

- Naš cilj je da ostvarimo pozitivan uticaj na svet – ponašajući se odgovorno prema našim zaposlenima, poslovnim partnerima, okruženju i društvu. U budućnosti, Nivea će fokus svoje društvene odgovornosti usmeravati isključivo na porodice - rekao je Koyš.

(Telegraf.rs)