Srbija popravila imidž za turiste

Svetska turistička organizacija Ujedinjenih nacija ocenila da je imidž Srbije postao pozitivan, o čemu svedoči i rast turizma od 12 odsto tokom 2011. godine

"U poslednjih tri do pet godina Srbija se transformisala i prošle godine turizam je zabeležio rast od 12 odsto. Ukupan imidž Srbije je postao pozitivan i uspela je da pronađe svoje mesto koje nije zasnovano na plažama, moru i suncu, već na snažnoj autentičnoj kulturi", rekao je Generalni sekretar Svetske turističke organizacije Ujedinjenih nacija (UNWTO) Taleb Rifai.

Turizam uvek povlači celokupna ekonomska situacija, jer je to značajan sektor sektor u Evropi i svetu i uprkos krizi, uspeo je da živi sopstveni život, kaže Rifai.

On je naveo i da je održavanje Međunarodnog sajma turizma važno zbog poslovnih kontakta, ali i zbog podizanja morala i osećaja optimizma.

(Tanjug)