WEEKEND MEDIA FESTIVAL: Veliko interesovanje za BalCannes 2013

Drugi BalCannes održaće se od 20. do 22. septembra u sklopu 6. Weekend Media Festivala u Rovinju tokom koga će oglašivači dobiti priliku da se upoznaju sa radovima preko 60 agencija iz regiona

Za drugo izdanje BalCannesa, regionalne revije najboljih reklamnih agencija, prijavljena su ukupno 82 rada 60 agencija i 71. oglašivača iz Hrvatske, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Srbije, Makedonije i Crne Gore. To je izuzetno veliki odziv, s obzirom da su se mogli prijavljivati radovi nastali u zadnjih godinu dana, dok je prvi BalCannes uključivao radove nastale unazad dve godine.

Drugi BalCannes održaće se od 20. do 22. septembra u sklopu 6. Weekend Media Festivala u Rovinju tokom koga će oglašivači dobiti jedinstvenu priliku da se upoznaju sa radovima agencija.

Svi prijavljeni radovi će biti prikazani u BalCannes dvorani Weekend Media Festivala u okviru screening programa i upisani u BalCannes specijalno štampano izdanje Media Marketinga, regionalnog marketinškog magazina. Tokom cele godine oglašivači će moći da pretražuju agencije i njihove radove na BalCannes Yellow Pages stranicama, regionalnoj online bazi koja će nakon ovogodišnjih prijava biti obogaćena znatnim brojem novih agencija.

Uz Yellow Pages i dvoranu sa screeninzima, novost BalCannesa ove godine su i dve tematske panel rasprave. Na prvoj će u petak 20. septembra, kao uvod u reviju, veliki oglašivači govoriti o tome kako biraju agenciju s kojom sarađuju, dok će dan kasnije čelni ljudi vodećih regionalnih agencija na svom panelu govoriti o servisiranju regionalnih klijenata i spajanju tržišta.

(Telegraf.rs)