Šta kad banka traži da platite dug koji niste napravili

Kako objašnjavaju u Sosijete ženeral banci, informaciju s pogrešnim zaduženjem građanin najčešće dobije kada mobilni operateri nakon gašenja korisničkog broja, posle određenog vremena taj broj dodele nekom drugom novom klijentu

Nema tog čoveka koji voli da plaća dugove, a ponajmanje dugove koje nije ni napravio.

Banke u Srbiji dva puta godišnje imaju zakonsku obavezu da besplatno obaveštavaju klijente o stanju duga - SMS servisom ili pismom. Dešava se, međutim, da klijent dobije sms poruku za dug koji nema i tada treba da reaguje odmah pozivom kol-centra banke i da ukaže na grešku.

Kako objašnjavaju u Sosijete ženeral banci, informaciju sa pogrešnim zaduženjem građanin najčešće dobije kada mobilni operateri nakon gašenja korisničkog broja, posle određenog vremena taj broj dodele nekom drugom klijentu.

Osim što može da pozove kol-centar, građanin može i da pošalje pismeni prigovor.

- Banke imaju zakonsku obavezu da dva puta godišnje besplatno obaveštavaju klijente o stanju duga po kreditnim proizvodima u korišćenju. Za klijente koji su registrovani za bilo koju SMS uslugu banke, odnosno za one za koje banka ima aktuelan i potvrđen broj telefona, šalje se besplatan SMS sa svim neophodnim informacijama, umesto redovnog pisma obaveštenja - ističu u Eurobanci.

(Telegraf.rs/ Izvor: 24 sata)