Na Weekand media festivalu nagrade za najbolje na internetu
Na najvećem marketinškom medijskom okupljanju Weekend media festivalu, koji se održava u Rovinju od 19. do 22. septembra, biće dodeljene nagrade za najbolju Facebook stranicu, Twitter i Instagram profil, mobilnu aplikaciju...
Zbog velikog interesa rok za prijavu radova za regionalnu reviju najboljih reklamnih agencija BalCannes, koja će se ove godine drugi put zaredom održati u Rovinju, produžen je do 8. septembra. Na taj način organizatori revije, Weekend Media Festival i Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje (HURA), žele da omoguće prijavu što većem broju agencija.
Prvi BalCannes prošle godine je privukao preko 100 radova i 50 agencija iz šest zemalja regije. Na ovogodišnjem BalCannesu mogu učestvovati sve zainteresovane agencije iz Hrvatske, Srbije, Bosne i Hercegovine, Slovenije, Makedonije i Crne Gore, sa radovima koji su realizovani makar delom u periodu od 1. maja 2012. do 31. maja 2013.
Svi prijavljeni radovi će biti prikazani na 6. Weekend Media Festivalu, koji se održava od 19. do 22. septembra u Rovinju, u štampanom BalCannes specijalu Media Marketinga, kao i na BalCannes Yellow Pages, online bazi agencija koja će biti aktivna cele godine. Iako BalCannes nije takmičarskog karaktera, 25 najzanimljivijih projekata biće dodatno predstavljeno u glavnoj festivalskoj dvorani na Weekend Media Festivalu.
Prijave, koje su besplatne, traju do 10. septembra a sve o kategorijama i uslovima prijave možete saznati na http://somo.weekendmediafestival.com.
Prijavljene će ocenjivati međunarodni žiri sastavljen od stručnjaka i profesionalaca iz digitalnog sveta. U žiriju sede: Boris Ličina Borja (Jasno i glasno), Ivan Brezak Brkan (Netokracija), Sanja Vale (Gingernet), Sašo Dimitrievski (Pristop), Tin Kadoić (Brlog), Nebojša Grbačić (Woohoo), Nebojša Radović (Njuz.net), Viktor Marohnić (5 minuta), Davor Runje (Drap), Ida Pandur (iStudio), Vedran Gulin (Proximity), Edin Saračević (16kdnevno.com), Nikola Barac (Huge media) i Filip Arsov (Synapse).
(Telegraf.rs)