Kako da odredite cenu auta koji prodajete
Imajte na umu da se gotovo svi automobili na kraju prodaju po nižoj ceni od one istaknute u oglasu. Fiksna cena će u startu da odbije neke potencijalne kupce, a cenkanje može da bude veoma zamorno
Ako ste odlučili da prodate automobil, a nikako da se odlučite za cenu, pročitajte ključne savete koji vam mogu pomoći da uz što manje stresa prođete proceduru prodaje automobila.
Prvi korak je, svakako, sređivanje: pranje, usisavanje, poliranje, "šminkanje".
Drugi je određivanje prodajne cene.
Originalna kilometraža – ukoliko možete uz pomoć servisne knjižice da dokažete da kilometraža nije menjana, trebalo bi da imate veliku prednost u odnosu na konkurenciju. Podrazumeva se da potencijalni kupac to može da proveri u nekom od ovlašćenih servisa.
Očuvan enterijer – očuvan enterijer često odigra presudnu ulogu kod odluke o kupovini, pošto mnogi na osnovu njega procenjuju koliko je automobil zaista vožen, da li je korišćen kao službeni auto ili kao taksi, da li je vođena odgovarajuća briga o njemu.
Imajte na umu da se gotovo svi automobili na kraju prodaju po nižoj ceni od one istaknute u oglasu. Definišite u kom vremenskom periodu želite da prodate automobil. Ukoliko žurite, a zainteresovanih je malo, moraćete da korigujete cenu.
Ako ne žurite, slobodno stavite nešto veću cenu i čekajte kupca. Ukoliko se niko ne javlja ili se javljaju bez rezultata, očigledno je vreme za korekciju.
(Telegraf.rs / Izvor: Vijesti)