Audi postaje lider među luksuznim automobilima

Kako prenosi švajcarski list 24 sata, sa 131.300 prodatih vozila u julu, što je povećanje od 9,8 odsto, ova filijala Folksvagena već se drugi put za tri meseca našla ispred BMW, koji je u julu prodao 128.594 vozila

Borba za prvo mesto među proizvođačima luksuznih vozila okončana je pobedom Audija, koji je mesec juli završio na čelu liste najprodavanijih vozila, ispred BMW i Mercedesa.

Kako prenosi švajcarski list 24 sata, sa 131.300 prodatih vozila u julu, što je povećanje od 9,8 odsto, ova filijala Folksvagena već se drugi put za tri meseca našla ispred BMW koji je u julu prodao 128.594 vozila.

Mercedes koga je Audi po rezultatima ostavio iza sebe još u 2011, prodao je u istom mesecu 116.790 vozila.

Isti izvor navodi i da je Audi ranije objavio da će svoj prvobitni cilj od 1,5 miliona prodatih vozila godišnje, u 2013. premašiti, u skladu s naporima da 2020. pređe prag od dva miliona prodatih vozila.

Za realizaciju svojih ciljeva, kompanija se, pre svega, oslanja na tržišta zemalja u razvoju (Kina, Meksiko, Brazil), kao i u Severne Amerike, gde klijenti koji voze luksuzne automobile, počinju da daju prednost Audiju u odnosu na druge dve tradicionalne nemačke luksuzne marke.

(Telegraf.rs / Tanjug)