PROFA KOJI JE CITIRAO NJUZOVCE: Nije greška već marketinški trik!
- Moja želja je bila da sjajni studenti, koji znaju šta je marketinški trik, prepoznaju da taj izvor nije akademski - tvrdi profesor Milan Kocić koji je u udžbenik uneo deo izmišljenog teksta sa satiričnog portala "njuz.net"
Profesor Ekonomskog fakulteta u Kragujevcu Milan Kocić izjavio je da unošenje dela izmišljenog teksta sa satiričnog portala "njuz.net" na 302. strani autorskog udžbenika "Direktni marketing" nije greška već marketinški trik koji su, kako je naglasio, najbolji studenti shvatili.
- Moja želja je bila da sjajni studenti, koji znaju šta je marketinški trik, prepoznaju da taj izvor nije akademski, a oni koji nisu baš na pravi način shvatili moju želju, da pokušaju da procene šta je to što treba saopštiti na ispitu, a šta ne treba - izjavio je Kocić.
Profesor je rekao da objavljivanje "sporne" stranice ne smatra medijskim linčom, kako neki ocenjuju, već kao novinarsku znatiželju da se istraži nešto što se možda iz nečije vizure potkralo kao greška.
Dekan Ekonomskog fakulteta Verica Babić izjavila je da je knjigu izdao Ekonomski fakultet, a da su recenzenti troje profesora, stručnih u toj užoj naučnoj oblasti.
Takođe, Unija studenata Ekonomskog fakulteta je prethodno saopštila da svi studenti podržavaju profesora Kocića.
(Telegraf.rs / Tanjug)