Srbija treća u regionu po kvalitetu usluga!
Od delatnosti po kvalitetu usluge najviše su se istakli autosaloni, a unapređenje kvaliteta neophodno je u supermarketima
Srbija je na trećem mestu u regionu po poštovanju standarda kvaliteta usluga, odmah iza Slovenije i Hrvatske, saopštila je danas agencija Global market solušns koja je sprovela istraživanje.
Kvalitet usluge u Bosni i Hercegovini i ove godine je najlošiji iako je zabeležen blagi rast u odnosu na 2012. za 1,62 odsto.
Agencija Global Market Solutions je od 17 do 22. maja 2013, u saradnji s agencijama iz regiona, peti put zaredom, sprovela istraživanje osnovnih elemenata kvalitete usluge kako bi pronašla najbolje
U Sloveniji, Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini, Srbiji, Crnoj Gori i Makedoniji, tajni kupci posetili su 800 različitih objekata - autosalona, turističko-ugostiteljskih objekata, banaka, maloprodaje, prodajnih mesta telekomunikacijskih preduzeća, benzinskih pumpi, supermarketa i uslužnih objekata.
Obraćali su pažnju na pet osnovnih elemenata dobre usluge: pozdrav, želja kupaca, predstavljanje proizvoda, nuđenje dodatnog proizvoda, zahvalnost na poseti.
Tokom godina primetan je znatan napredak i svest o važnosti pružene usluge kupcima ili gostima ali ima prostora za unapređenje, navedeno je u saopštenju.
(Telegraf.rs / Tanjug)