EPS traži ljude za praćenje Fejsbuka i Tvitera?!

Agencija koja da najbolju ponudu pomagaće menadžmentu EPS-a u čitanju i analiziranju komentara na svim internet blogovima, forumima i društvenim mrežama, a sve zbog "brige o kupcima"

Umesto rešavanja gorućih problema prošlogodišnjeg gubitka od dvadeset miliona evra i saniranja postojećih finansijskih problema sa kojima se suočava, menadžment Elektroprivrede Srbije će ubuduće svakodnevno čitati i analizirati sve komentare, kritike ili pohvale koji budu objavljivani na internet blogovima, forumima, Fejsbuku, Tviteru i drugim socijalnim mrežama, saznaje "Alo".

Ovo javno preduzeće je nedavno raspisalo javnu nabavku male vrednosti za uslugu "medija monitoringa", a u tome bi trebalo da im pomogne marketinška agencija koja za ovu vrstu usluga da najpovoljniju ponudu. U EPS-u ovakvu odluku objašnjavaju "brigom za kupcima" i ističu da to zahteva potreba tržišta električne energije.

- Pripremamo se za jednu ozbiljnu tržišnu utakmicu, jer je došlo do liberalizacije tržišta. Želimo da povećamo stepen brige o kupcima i da njihove probleme, sugestije, primedbe i stavove bolje osluškujemo. Želimo maksimalno da iskoristimo internet kao i dalje najjeftiniji panel komunikacije i samim tim treba da pratimo i ono što se na njemu dešava. Sistem kvaliteta nas obavezuje na povećanje brige o kupcima i zato ćemo koristiti sve kanale komunikacije - kaže Jelena Vujović iz EPS-a, i dodaje da se nada da će mesečni trošak "medija monitoringa" približno biti na nivou dosadašnje cene od oko 27.000 dinara.

(Telegraf.rs / Izvor: Alo)