NEČUVENO: Dobili besplatnu kartu za bebu, na aerodromu morali da je plate!

Naša čitateljka D.G. otkriva kako su na Aerodromu pokušali da je proglase prevarantom, zabrane joj odlazak na putovanje i "uvale" kartu za biznis klasu, jer je u "Montenegro Airlinesu" nisu obavestili da njen sin nema pravo na besplatnu kartu

Pored legalnih prevara koje su postale svakodnevni deo poslovanja pojedinih turističkih agencija, u poslednje vreme sve je više pritužbi građana i na neodgovorno ponašanje agencijskih službenika. Neadekvatnim obavljanjem svojih dužnosti oni neretko ozbiljno oštete putnike, pa čak i dovedu u pitanje odlazak klijenata na prethodno uredno regulisano putovanje.

Prema rečima naše čitateljke, Beograđanke D. G., ona i njen suprug bili su na ivici da u poslednjem trenutku otkažu letovanje, za koje su tokom cele godine strpljivo izdvajali novac, a sve zbog neprofesionalnog ponašanja radnice agencije "Montenegro Airlines", koja im nije objasnila osnovne principe kupovine karte na relaciji Beograd - Tivat za njihovog sina.

- Pošto moj sin u vreme kad sam kupovala karte nije još imao dve godine, šalterska službenica ove agencije izdala mi je besplatnu kartu, ne upozorivši me na ono na šta upozoravaju sve agencije - da moram da kažem koliko će moj sin imati godina na dan putovanja, a ne koliko ima godina u trenutku kada kupujem kartu. Pritom mi pri kupovini nije tražila ni izvod iz matične knjige, niti bilo koji drugi sinovljev dokument - počinje priču za Telegraf D. G., dodajući da nije ni slutila kakve će probleme zbog toga imati na Aerodromu "Nikola Tesla".

(K. V.)