Tržište onlajn oglašavanja u Srbiji teško 14 miliona evra

Verujem i da će vlasnici portala to videti kao svoju šansu, pa će povećavati cene reklamiranja putem interneta, kaže Boban Stojković, direktor marketinga "Orion Telekom"

Onlajn oglašavanje u Srbiji u 2012. procenjeno je na 14,32 miliona evra, što predstavlja porast od 17,29 odsto u odnosu na 2011, pokazuje istraživanje o potrošnji na digitalno i interaktivno oglašavanje - Adex 2012, koje objavljuje IAB Srbija.

U 2011. u digitalno oglašavanje uloženo je oko 12,2 miliona evra.

Najveći rast ulaganja u Srbiji zabeležen je u kategoriji marketinga na internet pretraživačima - 35 odsto, od kojih najdominantniju ulogu i dalje ima pretraživač Gugl.

- Iako je najniža stopa rasta zabeležena u kategoriji displej oglašavanja - 12 odsto, ono i dalje daje najveći doprinos ukupnoj vrednosti tržišta u 2012. od 54,7 odsto - navodi u istraživanju Adex.

On dodaje da se u budućnosti može očekivati da će tržište onlajn oglašavanja porasti za oko 15 odsto.

- Verujem i da će vlasnici portala to videti kao svoju šansu, pa će povećavati cene reklamiranja putem interneta - dodaje Stojković.

(N. S.)