Maggi proglašen za najbolji svetski brend

Istraživanje je pokazalo da su domaćinstva najviše kupovala proizvode kompanije Nestle. Unileverov brend Knorr se našao na drugom mestu liste najboljih brendova, dok je treće mesto zauzeo Lay, brend kompanije PepsiCo

Čuveni brend kompanije Nestle, Maggi, proglašen je za najbolju svetsku robnu marku u prehrambenoj industriji, sa asortimanom instant supa, kockica za supe, soseva, smeša za pripremu jela i nudli, pokazalo je istraživanje Kantar Wordpanela, vodeće svetske agencije za istraživanje tržišta.

Unileverov brend Knorr se našao na drugom mestu liste najboljih brendova, dok je treće mesto zauzeo Lay, brend kompanije PepsiCo.

Analiziranjem navika potrošača širom 32 zemlje, analitičari su došli do zaključka koji je brend najbolje rangiran među većinom izabranih svetskih proizvoda robe široke potrošnje (FMCG).

Agencija Kantar Wordpanela sprovela je prvo globalno istraživanje na osnovu rangiranja robnih marki široke potrošnje pomoću nove metrike Consumer Reach points. Ovom metrikom se prati ponašanje kupaca tako što se beleži broj domaćinstava koji kupuje određeni brend, kao i učestalost njegove kupovine.

(Telegraf.rs / Izvor: Tanjug)