SAZNAJTE: Šta boje govore o kompanijama?

Žuta budi optimizam, a koriste je Best Bej i Mekdonalds. Crvena izaziva uzbuđenje i asocira na mladost, ima je Koka-Kola, Ferari, Kenon, KFC, Virdžin. Plavu koriste HP, Intel, IBM

Odabir boja za ambalažu proizvoda ima značajnu ulogu u marketiškoj strategiji firme, otkriva agencija Logo Kompani.

Na svom sajtu ova agencija je objavila tabelu osećanja koje boje pobuđuju u ljudima, kao i tabelarni pregled kompanija u zavinosti od dominatnih boja njihovih proizvoda.

Tim marketinških stručnjaka ove agencije objašnjava da su boje veoma važne u prodaji robe.

Žuta, recimo, budi optimizam i zato je koriste uspešne kompanije poput Ferarija, Best Beja, Mekdonaldsa.

Međutim, primer ambalaže Koka-kole Zero pokazuje ograničenja ovakve strategije, jer korišćenje crne boje u ovom slučaju - kako bi se privukla muška klijentela - nije dala željene rezultate, upozoravaju stručnjaci.

(Telegraf.rs/ Tanjug)