KUPUJEMO BOFL: Potrošači se najviše žale na neudobne patike i cipele, kao i neispravne mobilne telefone i tehniku

Od početka godine je porastao i broj pritužbi na račune za struju, a samo u martu potrošači su poslali više od 550 prijava, kaže Vera Vida iz Centra potrošača Srbije

Građani Srbije najviše se žale na neudobnu obuću, neispravne mobilne telefone, usluge mobilnih operatera i belu tehniku!

Interesantno da je od početka godine porastao i broj pritužbi na račune za struju, kaže za Telegraf.rs Vera Vida, predsednica Centra potrošača Srbije (CEPS).

Vida za naš portal navodi da građani najviše prigovora imaju na patike i cipele.

- Ubedljivo je najviše takvih pritužbi, a zatim slede one koje se odnose na mobilne telefone, kao i usluge mobilnih operatera - kaže Vida.

Prema njenom mišljenju nema ničeg goreg za trgovca od javne osude, odnosno poziva na bojkot.

- Mi ćemo javno saopštiti koji su se trgovci najviše ogrešili o potrošače i nisu uzeli u obzir njihove pritužbe. Pozivaćemo potrošače da ne kupuju u tim prodavnicama - kaže Vida.

(N. Sekulić)