BLAM: Lažne mame hvale paštetu "argeta"!

Kompanija "Droga Kolinska" ponovo obmanula potrošače, potpisujući manekenke koje preporučuju njihovu paštetu kao prave mame. Na društvenim mrežama hit i nova kampanja u kojoj lažne tate kroz likove porno-glumaca garantuju za ovaj proizvod

Slovenačka ekompanija "Droga Kolinska" koristila je u kampanji za paštetu "argeta" lažne fotografije žena sa interneta, manekenki čije fotografije se nalaze na specijalizovanim sajtovima namenjenim prodaji fotki! Ove dame ni ne slute da su u "Droginoj" kampanji predstavljene kao mame iz Makedonije, Sarajeva i Slovenije koje preporučuju paštetu na osnovu ličnih iskustava.

Kada je prevara potrošača otkrivena, zahvaljujući ažurnosti blogerke Maje Petrović, koja je o ovom marketinškom fijasku prva pisala, fotografije su uklonjene.

Navodno, "Droga Kolinska" je u okviru kampanje "Odabrale mame" pozvala mame da se prijave na konkurs kako bi imale priliku da se uvere u kvalitet "argetinih" pašteta.

U okviru kampanje je naglašeno da će 18 izabranih mama imati priliku da obiđu fabrike u kojima se proizvodi pašteta, a cela kampanja trebalo bi da se okonča objavljivanjem njihovih utisaka.

Pre završetka konkursa, na sajt kompanije postavljene su lažne fotografije žena koje preporučuju  "argetu" u delu sajta "Odabrale mame".

Tako, na primer, zamišljena Martina Arsovska iz Skoplja priča: "Argeta mi se jako sviđa jer se lepo maže i ugodnog je mirisa. Moj omiljeni ukus je 'pikant', a deca obožavaju ukus 'junior pica'".

Da je pašteta značajna za celu porodicu, na sajtu "Droge Kolinske" kaže manekenka kojoj je ova kompanija dodelila identitet mame Selme iz Sarajeva.

Već jednom povukli reklame!

Poznatom proizvođaču mesnih prerađevina ovo nije prvi put da pravi reklamni propust. Naime, u julu prošle godine "Droga Kolinska" morala je, posle intervecije Zaštitnika građana, da ukloni reklamne panoe u zemlji zato što je neukusnim humorom grubo vređala dostojanstvo žena.

Slovenačka kompanija se tada izvinila ženama zbog nekorektne reklame prema nežnijem polu, jer je na njihovim bilbordima pored slike paštete pisalo muž, fudbal i žena, gde je reč žena precrtana uz poruku "Bez nepotrebnog, užitak je savršen".

Kompanija je nakon novog skandala pozvala sve mame i ostale zainteresovane koji su zbog ove nesmotrenosti posumnjali u kvalitet njihovih proizvoda, da im se direktno obrate i prijave za posetu njihovim fabrikama, gde će im pokazati proizvodni proces i kontrolu proizvoda iza kojeg stoje.

(Telegraf.rs)