Naručio telefon od 200 €, dobio polovni od 10!

Oštećeni potrošač je preko interneta pronašao "ajfon" za koji je platio 22.300 dinara i poštarinu, ali je na kućnu adresu dobio mobilni telefon star nekoliko godina

Posle priče o potrošaču koji je na kućnu adresu umesto kompjutera koji je naručio na internetu dobio cepanicu, slične probleme imao je još jedan kupac koji je uplatio 200 evra za "ajfon", a na kućnu adresu dobio mobilni telefon star nekoliko godina.

- Preko sajta 'Kupujemprodajem' u februaru sam pronašao 'ajfon 4 32gb' po ceni od 200 evra. Uplatio sam vlasniku 22.300 dinara, plus poštarinu. Ali stigla mi je pošiljka u kojoj se nalazio telefon u vrednosti od desetak evra. Slučaj sam prijavio policiji i sajtu, koji je prodavcu blokirao nalog na tom sajtu - kaže oštećeni kupac.

Ratomir Leković, direktor portala "Kupujemprodajem" kaže da sajt ima ulogu prenosioca oglasnih poruka i da ne posreduje u trgovini između korisnika.

- Ipak, ako se desi prevara u vezi s oglasom na našem sajtu, prevarenog korisnika upućujemo na proceduru za onlajn prijavu. Nakon što prijavi i opiše prevaru, korisnik dobija mejlom objašnjenje pravne procedure, kao i tekst krivične prijave protiv N. N. lica i upućuje se na tužilaštvo (za slučaj štete veće od 15.000 dinara, kada se N. N. lice goni po službenoj dužnosti, odnosno sud (privatna tužba, za štetu ispod 15.000 dinara) - kaže Leković.

- Potrebno je da potrošači pre kupovine detaljno pogledaju ocene i preporuke prodavaca, kao i da na forumima pročitaju poruke koje kupci ostavljaju o pojedinim prodavcima - savetuju u MUP-u.

Ukoliko veći broj oštećenih kupaca zbirno prijavi jedno fizičko lice koje ih je oštetilo, odnosno ukupan iznos štete prelazi 15.000 dinara, može se podneti krivična prijava MUP-u ili nadležnom tužilaštvu.

(Telegraf.rs / Izvor: Potrošač)