Nove prodavnice i radna mesta u inđijskom autletu
U svim novootvorenim prodajnim objektima primenjivaće se koncept stalnih popusta od 30 do 70 odsto u toku cele godine
Početak sezone jesen-zima u "Fashion Park Outlet Centru" u Inđiji obeležiće otvaranje sedam novih prodavnica, a samim tim i novih radnih mesta za 40 ljudi.
Već su otvorene prodavnice poznatih brendova "Tommy Hilfiger" i "Pal Zilleri", kao i prodavnica "Dress Code". Do kraja meseca ponuda će se dodatno pojačati otvaranjem prodavnice američkog brenda "Hush Puppies" i prodavnica satova i nakita "Poklon Dućan".
Prema planu, sredinom oktobra počeće sa radom prodavnica najvećeg svetskog proizvođača ženskih čarapa "Golden Lady" i prodavnica muške garderobe "Bitsiani".
U svim novootvorenim prodajnim objektima primenjivaće se koncept stalnih popusta od 30 do 70 odsto u toku cele godine, a tokom perioda sezonskih sniženja "Fashion Park Outlet Centar" će praviti dodatna sniženja.
- Centar kao potpuno novi koncept kupovine obezbeđuje najbolju ponudu svetski poznatih brendova po najpristupačnijim cenama za sve potrošače iz Srbije i regiona. Vrlo smo zadovoljni reakcijom potrošača, o čemu svedoči više stotina hiljada posetilaca koliko smo imali od aprila, a od kojih su njih više od 70 odsto kupili nešto - izjavio je Đura Stanić, predsednik Upravnog odbora "BlackOak developments"-a, glavnog investitora projekta
Sa prosekom od 25.000 poseta nedeljno, inđijski autlet je od otvaranja ukupno posetilo više od pola miliona ljudi.
"Fashion Park Outlet Centar" jedini je projekat ovog tipa iz Srbije i regiona, koji je predstavljen na specijalizovanom ritejl sajmu "Mapic" koji je održan u Kanu.
(Telegraf.rs)