Jat ervejz: Revija se izdržava od prodaje oglasnog prostora

"Jat Revija je jedan od retkih dvojezičnih časopisa u Srbiji koji od marketinga pokriva sve troškove štampe", navodi se u saopštenju Službe za odnose sa javnošću aviokompanije

Jat Revija je jedan od retkih dvojezičnih časopisa u Srbiji koji od prodaje oglasnog prostora pokriva sve troškove štampe i ostale materijalne troškove, saopštila je Služba za odnose sa javnošću "Jat ervejza" povodom teksta o trošenju novca Javnih preduzeća.

"Svaki putnik Jata inflajt magazin dobija potpuno besplatno. Prihod Jat Revije u 2010. godini bio je 151.000 evra, u 2011. godini 140.000 evra, a za 7 ovogodišnjih brojeva oko 70.000 evra. Prosečna godišnja cena štampe Jat Revije iznosi između 60 i 80.000 evra, što znači da je Jat Revija u protekle dve godine i sedam meseci zaradila između 100 i 150.000 evra", navodi se u demantiju.

Iz službe za odnose sa javnošću tvrde da je poslednji broj Jat Revije doneo prihod od 18.000 evra, a štampa je plaćena 10.000 evra.

"Svesni toga da naša aviokompanija trenutno prolazi kroz težak period, veoma je važno da javnost bude upoznata sa činjenicom da u njoj postoje zdravi sektori koji uprkos otežavajućim okolnostima uspevaju da ostvare profit i posluju pozitivno. Podsetimo da Jat Revija izlazi već 38 godina i prema pismima brojnih čitalaca iz celog sveta i ugledu koji uživa u našoj javnosti jedan je od najkvalitetnijih inflajt magazina u regionu i Evropi", navodi se u saopštenju.

(D. Z.)