AFERA HURGADA: Još najmanje 100 prevarenih putnika!

Broj putnika koji su ostali bez uredno plaćenog letovanja raste, a niko iz "Trinity travela" nije udostojio ni obaveštenja one koji su jutros krenuli za Hurgadu i na aerodromu saznali da ipak ostaju u Beogradu * Većina prevarenih putnika izbačena iz hotela u Hurgadi * Vlada posle ponoći šalje avion kako bi vratila putnike* Prevareni putnici mogu podneti prijavu na 011/3139 686*

Cele godine vredno radite, sanjate godišnji odmor, na vreme odaberete destinaciju, platite i konačno s koferima stignete na aerodrom i odjednom - puj pike ne važi!

Upravo to se desilo našim sugrađanima koje smo zatekli ispred poslovnice agencije "Trinity travel" na Novom Beogradu. Vrata agencije zamandaljena, a od bilo kakvog obaveštenja ni traga. Na ostavljene brojeve telefona niko se ne javlja.

Tokom noći iz Hurgade su stigli putnici koji su na aerodromu u Egiptu saznali da troškovi leta nisu izmireni, te da ne postoji način da se vrate kući. Oni koji je trebalo da otputuju danas, dobili su u petak informaciju da će let kasniti, ali ne i da neće moći da otputuju. Drugi avion iz Hurgade zakazan je večeras u 21 čas.

- Zvali su nas i rekli da je sastanak na aerodromu u ponedeljak u 6 ujutru. Tada smo se pojavili. Međutim, zatekli smo 40-ak ljudi, koji stoje u redu, ali ne mogu da čekiraju karte. Nemaš koga da pitaš šta se dešava, niko iz agencije se niti pojavljuje, niti javlja na telefon. Novi putnici, poput nas, pristižu i pitaju nas šta se dešava - objašnjava naša sugrađanka.

Ona dodaje da je dodatna pometnja nastala jer su putnici drugih agencija s istog leta mogli da se čekiraju, ali onima koji su aranžman uplatili preko "Trinity travela" niko ne daje nikakve informacije.

- Prvih nekoliko sati smo čekali jer su nam govorili, uključujući i čoveka iz Jute: "Sačekajte, sad ćemo videti", ali niko nije pominjao mogućnost da nam letovanje kompletno propadne. Na kraju smo shvatili da od odmora nema ništa i krenuli do turističke inspekcije da vidimo šta dalje. Nije reč samo o uplaćenih 69.000 dinara, već i o propalom terminu za godišnji odmor koji ne mogu da nadoknadim. Bar da nam je neko javio da od toga nema ništa, pa da nismo potegli rano jutros na aerodrom - dodaje razočarano prevarena putnica.

Kako kaže, konačan broj "ispaljenih" putnika se ne zna, jer se mnogi nisu pojavili na aerodromu, a postoji još termina koji su unapred plaćeni "Trinity travelu". Među ogorčenim putnicima na aerodromu moglo se čuti da ih je najmanje 100 onih koji su ostali bez letovanja! Takođe, spekuliše se da je vlasnik agencije odavno van zemlje, nedostupan istražnim organima.

Tokom dana redakciji Telegrafa javili su se  čitaoci koji su letovanje uplatili preko iste agencije, i, kako kažu, ne uspevaju da dobiju nikakvu informaciju o tome da li će uopšte moći da otputuju i kada, i da li će iko nadoknaditi štetu ili makar vratiti novac. Na telefone agencije se niko ne javlja, a njihov sajt više ne postoji. Takođe, mnogi utnici koji se nalaze u Hurgadi, izbačeni su iz hotela.

Podnesite prijavu

U Turističkoj inspekciji kažu da su inspektori na terenu, u agenciji, iako na licu mesta nismo zatekli nikog, i da konačano saopštenje ne mogu da izdaju pre nego što završe kontrolu.

- Savet putnicima ja da podnesu prijave kod nas. Neka sačuvaju originale dokumentacije, kopiraju i predaju na prijavnici u zgradi SIV III, Omladinskih brigada 1 na Novom Beogradu. Takođe, mogu nas kontaktirati na broj telefona 011/3139 686 - rečeno nam je u inspekciji, a njihova imejl adresa je: turisticka.inspekcija@merr.gov.rs

O košmaru na povratku iz Hurgade za Telegraf.rs priča Bojan Milisavljević, dizajner iz Beograda, koji je proveo je sa svojom suprugom desetak sati na aerodromu u Egiptu. On ističe da je bilo ponižavajuće da se, uprkos plaćenom aranžmanu, čekalo do kasno u noć kako bi se vratili kući.

- Platili smo aranžman za dvoje u iznosu od 700 evra, s tim što smo iskoristili jedan od popusta, koji je ta agencija nudila. Sve do dolaska na aerodrom nismo znali šta se događa. Kada smo se čekirali, odvojili su nas u poseban prostor i nisu nas obavestili zašto ne možemo da se ukrcamo u avion. Znali smo da je naš prevoz tu i da čeka, ali tek kasnije nam je saopšteno da je agencija bankrotirala i da nećemo moći da se vratimo. Zahvaljujući agilnosti ljudi iz drugih turističkih agencija, kojima su klijenti ostali "zarobljeni", a koji su platili i naš povratak, uspeli smo noćas da se vratimo u Beograd. Sigurno ću podneti tužbu protiv ove agencije, jer smo uredno platili sve, a doživeli smo teško poniženje, kao i zbog činjenice da neko drugi plaća prevoz za nas, koji smo mi platili pre polaska iz Beograda - kaže na kraju Milisavljević.

Vlada šalje avion po putnike u Hurgadu

Vlada Srbije izdvojila je sredstva za bezbedan povratak naših državljana iz Hurgade, a posle ponoći avion JAT-a, kojim treba da se vrate u Srbiju, poleteće ka tom egipatskom letovalištu, saopšteno je večeras posle sednice vlade.

Vlada Srbije je na vanrednoj sednici zadužila Ministarstvo spoljnih poslova da organizuje povratak državljana Srbije iz Egipta, kojima povratak nije osiguran zbog neizmirenih obaveza turističke agencije Triniti.

- Vlada je izdvojila sredstva za bezbedan povratak naših građana. Večeras, posle ponoći, avion JAT-a kojim naši državljani treba da se vrate u Srbiju, poleće ka Hurgadi -  navedeno je u saopštenju vladine Kancelarine za saradnju s medijima.

(A. P. / I. M.)