Novi "Fića" će koštati 13.490 evra

Fijat automobili Srbija uveli su drugu smenu za proizvodnju "fijata 500L" a radi se u smenama od po 10 sati

Cena novog “Fiće” za kupce u Srbiji ,cena bazne verzije, sa Euro 6 benzinskim motorom 1.4 16V FIRE (95 KS), šestostepenim menjačem iznosiće 13.490 EUR.

Ova cena važi za paket opreme Pop koji je veoma bogat i sadrži ESP, ASR, MSR, ABS+EBD, HILL HOLDER, vazdušne jastuke za vozača i suvozača, bočne vazdušne jastuke, vazdušne zavese, centralnu bravu s daljinskom komandom, servo-upravljač podesiv po visini i dubini, električne komande prozora u prednjim vratima.

Pored toga u ovkuru ovog paketa je i podešavanje vozačevog sedišta po visini, Cargo Box, Start&Stop uredjaj za motore TwinAir i MultiJet, točkove od 16 inča...

Karoserija dužine 4.147 mm, širine 1.784 mm i visine 1665 mm, uz međuosovinski razmak od 2.612 mm. Osnovni kapacitet prtljažnika je 400 litara, a sa sklopljenom zadnjom klupom čak 1.310.

Inače, menadžmenti FAS-a i Fijata namenili su ovaj model više za prodaju u inostranstvu, naročito na američkom i evropskom tržištu, a po ranijim najavama cene osnovnog modela na tim tržištima bi trebalo da iznosi 16.000 evra.

Inače, Fijat automobili Srbija uveli su drugu smenu za proizvodnju "fijata 500L" a radi se u smenama od po 10 sati.

Predsednik Samostalnog sindikata FAS-a Zoran Mihajlović kaže da radnici desetočasovne smene izdržavaju bez problema , jer su Kragujevčani i Šumadinci vredni ljudi.

- Radi se 10 sati, ali to nije prekovremeni rad, zato što se radi četiri dana u nedelji, a ne pet. Radnici tri dana odmaraju , po po dva dana rade u turnusima po deset sati pre i po podne. Rotiraju se i zasad to nije problematično, zato što je početak proizvodnje. Problem će možda biti kada fabrika postigne pun obim proizvodnje od najmanje 100.000 vozila i kada traka počne da radi mnogo brže -  kaže Mihajlović.

On je naveo da je ovakav raspored rada čest u automobilskoj industriji.

(I. M. / Izvor: B92)