Došao je kralj neljubaznim šalterskim radnicima: Ako imate primedbu na njih, samo uradite ovo!
Možete da ocenite kakvu ste uslugu dobili kada ste upisivali dete u vrtić, školu ili recimo kada ste vadili lična dokumenta i overavali zdravstvenu knjižicu
U toku je kampanja "Ja u centru pažnje" Evropskog pokreta i Centra za evropske politike u okviru koje će se prikupljati mišljenja, iskustva i ocene građana o kvalitetu javnih usluga i javne uprave u Srbiji.
Evo kako da za 5 sekundi saznate u kom vam je statusu zdravstvena knjižica,
Možete da ocenite kakvu ste uslugu dobili kada ste upisivali dete u vrtić, školu ili recimo kada ste vadili lična dokumenta i overavali zdravstvenu knjižicu, što u Novom Sadu, na primer, može biti poprilično mučno.
Vaše sugestije biće smernica nadležnim ministarstvima kako da poboljšaju kvalitet tih usluga.
- Samim dolaženjem na portal nudi vam se opcija od četiri vrste usluga gde vi jednim klikom odaberete oblast u okviru koje biste želeli da podelite to svoje iskustvo. Ako ste imali negativno iskustvo u domu zdravlja, vi odaberete tu grupu usluga i esejski možete da obrazložite šta su bili razlozi vašeg nezadovoljstva - ukazuje Jelena Ribać iz Evropskog pokreta u Srbiji.
Na konkretne probleme treba dati konkretne odgovore. Njih će dobiti i nadležne institucije. Objave će biti anonimne.
Ipak, oni koji ne žele da iskustva dele preko interneta, moći će da ih podele na licu mesta. Akcija će biti organizovana i u 12 gradova i opština u Srbiji.
Svoju kritiku možete uputiti OVDE.
(Telegraf.rs / RTS)