Počele pripreme za jubilarno deseto izdanje Weekend Media Festivala u Rovinju
- Deseta godišnjica znači da smo napravili dobar posao, no ujedno nam je i veliki izazov. Za deseto, jubilarno izdanje očekujemo veliku prekretnicu te uz visoke standarde pripremamo nešto posebno što će svi posetioci moći da vide u izgledu i sadržaju - izjavio je Tomo Ricov, direktor Weekend Media Festivala
Počele su pripreme za jubilarno deseto izdanje Weekend Media Festivala. Najveći komunikacijski festival u jugoistočnoj Evropi ove godine će se održati od 21. do 24. septembra u prostorima stare fabrike duvana u Rovinju, pod generalnim pokroviteljstvom Adris grupe.
Weekend je do sada ugostio gotovo 45.000 učesnika, 1.000 govornika, 35.000 medijskih, marketinških i PR profesionalaca, 3.500 studenata i 5.000 akreditovanih novinara iz čitavog regiona. Prvi je najavio i neke od top trendova poput mobilnog oglašavanja, native oglašavanja, digitalizacije, programmatica i blockchaina.
- Deseta godišnjica znači da smo napravili dobar posao, no ujedno nam je i veliki izazov. Za deseto, jubilarno izdanje očekujemo veliku prekretnicu te uz visoke standarde pripremamo nešto posebno što će svi posetioci moći da vide u izgledu i sadržaju - izjavio je Tomo Ricov, direktor Weekend Media Festivala.
Weekend Media Festival pozicionirao se kao središnje mesto na čijoj se pozornici predstavljaju najnoviji komunikacijski trendovi, tehnološke inovacije, revolucionarne tehnologije te kreiraju ključni buzzwordi uz poznate stručnjake i renomirane predavače iz poslovnog sveta.
- Kroz proteklih deset godina, svake smo se menjali, a Weekend je postojao sve bolji. Krenuo je kao medijski-marketinški festival, a sada je festival biznisa, tehnologije i kreativnosti koji uključuje medije i marketing. Za desetu godišnjicu pripremamo bolji i značajniji program uz još veće iskorake i siguran sam da će svi biti oduševljeni - obećava Nikola Vrdoljak, direktor programa Weekenda.
Weekend Media Festival tokom poslednjih deset godina postao je sinonim za opušteno mesto na kojem se okupljaju brojni komunikacijski i marketinški stručnjaci, a takođe svi koji žele obnoviti poslovna poznanstva i steći nova, čuti o relevantnim trendovima u biznisu te se ujedno i odlično zabaviti.
- Od prvog dana do danas postoji doslednost ovog projekta, a to je da ustraje na konceptu kreativnog dokoličarenja. To je projekat koji veseli sve, od učesnika, izravnih panelista, pa do publike i ljudi koji navraćaju iz samog Rovinja. Mislim da je ovo prepoznatljiva adresa i finale sjajnih događanja koje imamo tokom godine. Poentiramo i na činjenici da komunikacijska industrija takođe dolazi na svoje - učiti, razmjenjivati poslovna iskustva, dogovarati poslove, a pritom dokoličariti, odnosno uživati u projektima, naročito u noćnom i kreativnijem delu ovog festivala - istaknuo je direktor korporativnih komunikacija Adris grupe, Predrag Grubić.
Weekend nije rezervisan samo za predavanja i diskusije, već je i mesto za najpoznatije žurke i networking koji će ove godine biti podignuti na novi nivo. Opuštenoj atmosferi festivala doprineće pomno osmišljen muzički program koji je oduvek bio jedan od njegovih najjačih aduta, a tako će biti i ove godine.
Njime će se proslaviti deseta godišnjica Weekenda, a faktora iznenađenja neće nedostajati.
(Telegraf.rs)