Evo koliko je reklamacija stiglo u EPS: Počinju nova čitanja zbog spornih računa za struju
To je svega 0,18 odsto od ukupnog broja od 3,5 miliona kupaca
Nezadovoljni potrošači koji su za decembar dobili basnoslovno visoke račune za struju poslali su 6.323 žalbe u "Elektroprivredu Srbije".
Ne morate da se žalite, biće vam analiziran račun za struju
Iz EPS uveravaju da će svaka opravdana reklamacija biti uvažena.
Od juče su čitači krenuli na teren, pa slede i dodatne kontrole očitavanja potrošnje električne energije, a ponovo će se proveravati i unošenje podataka u sistem kako bi se izbegli ponovni "gafovi".
- Broj reklamacija na decembarske račune je 6.323, što je svega 0,18 odsto od ukupnog broja od 3,5 miliona kupaca. Cilj je da svi potrošači budu zadovoljni i da niko ne bude oštećen - tvrde u EPS za Večernje novosti.
Ni jedan od najhladnijih januara u poslednjih 50 godina nije mogao da rashladi usijanu atmosferu u "Elektroprivredi Srbije" tokom proteklih 15 dana zbog problema sa računima za struju. Tako su rudari, energetičari i monteri EPS prošlog meseca imali dodatne muke jer se dnevna potrošnja struje približila rekordu iz februara 2012. godine. Prosečna temperatura od minus 3,6 stepeni Celzijusa u Beogradu najhladniji je zabeleženi januar od 1964. godine kada je upisan prosek od čak minus 5,5 Celzijusa.
Konkretno, 10. januara, kada je u nekim delovima Srbije minus dostizao i 33 stepena Celzijusa, potrošnja struje iznosila 138 miliona kilovat-sati, što je 20 odsto više nego istog datuma prošle godine.
- Potrošnja električne energije tokom decembra 2016. i januara 2017. godine veća je za 560 miliona kilovat-sati u odnosu na period pre godinu dana - kažu u najvećem javnom preduzeću.
Povećanje potrošnje električne energije u decembru i januaru kretalo se od 10 do 20 odsto zavisno od temperaturnih razlika.
(Telegraf.rs)