Kako funkcioniše prevoz u Zagrebu: Skuplja karta nego u Beogradu, ali zato imaju nešto što niko nema

Građani Zagreba su pozdravili novu gradsku odluku, a iz ZET-a kažu kako je prema prvim reakcijama putnika najavljena novost i više nego dobro prihvaćena

Zagrebački gradski prevoz će od 1. februara doživeti promenu u vidu nove polučasovne karte koja će koštati četiri kune (66 dinara). Međutim, iako Beograd još uvek nema polučasovnu kartu, kada se preračuna cena karte koja košta 89 dinara i važi sat i po vremena, dolazi se do toga da pola sata vožnje u srpskoj prestonici košta oko 30 dinara.

Kakva scena u gradskom busu: Opušteno duva lepak naočigled svih!

Sa druge strane, u Zagrebu karta koja važi sat i po vremena košta 10 kuna (oko 165 dinara) što je duplo skuplje od beogradske.

Novost u zagrebačkom gradskom prevozu je prošle nedelje najavio gradonačelnik Zagreba Milan Bandić.

Polučasovna karta je odlično rešenje za građane koji se voze nekoliko stanica do posla, tvrde u Hrvatskoj, a Bandić je istakao da je nova karta baš i uvedena za građane iz centra koji se voze nekoliko stanica, ali i za turiste. Takva karta u Beogradu i dalje ne postoji.

Građani Zagreba su pozdravili novu gradsku odluku, a iz ZET-a kažu kako je prema prvim reakcijama putnika najavljena novost i više nego dobro prihvaćena, piše "Jutarnji".

Prema rečima portparola ZET-a, Tomislava Jurića, polučasovna karta važiće za tramvaje, autobuse i uspinjače, a moći će da se koristi samo u prvoj zoni.

Ova karta moći će da se koristi od četiri sata ujutru pa sve do ponoći, a kada istekne 30 minuta, građani će morati da kupe novu kartu.

Da li biste plaćali kartu u Beogradu kad bi koštala koliko i ova u Zagrebu? Odgovore ostavite u komentarima.

(Telegraf.rs)