Moćni crveni DIABLO, simbol beogradskog podzemlja: Gde su sada automobili žestokih momaka devedesetih (FOTO)
Za Lamborgini Diablo priča se da je sakriven u nekoj garaži kod Novog Sada, a neki kažu da je u Rumi, prefarban u belu boju. Ostalima se gubi svaki trag
- Prvo bi se treslo tlo, pa bi se čula rika motora, i tek onda bi se pojavio Crveni Đavo. Utisak je bio neverovatan - ovako Beograđani opisuju čuveni automobil, crveni Lamborgini Diablo, koji je devedesetih godina bio u vlasništvu Nebojše Tubića, zvanog Žabac. Tubić se dovodi u vezu sa Darkom Šarićem.
Devedesetih godina žestoki momci su svoj status dokazivali i skupocenim automobilima, a crveni Diablo je najlegendarniji automobil dovezen u Srbiju tih godina.
Vozio ga je princ od Monaka, da bi posle njega vlasnici bili tadašnji srpski "biznismeni" i ljudi iz kriminalnog miljea: Žabac, Amidža, Borovica, Vlada Tref i Marko Milošević. Početkom 2000-tih gubi mu se trag.
Niko zapravo ne zna kako je ovaj automobil dospeo u Srbiju. Proizvedeno je samo sedam komada, od kojih je samo jedan ovako ofarban.
Urbana legenda kaže da je prodavac lamborginija, kako bi zainteresovao princa od Monaka, svakog dana pored njegove kuće vozio po jedan model druge boje. Jednog dana se princu smučilo, pa je naručio da mu urade specijalan Lambo ofarban u sve boje. Tako je dobio jedinstveni Lamborgini Diablo Rinspeed u duginim bojama, jedini takav na svetu.
- Princ nije bio dobar vozač pa ga je uskoro, pri velikoj brzini, slupao i prodao. Tada ga otkupljuju neki naši momci i Lambo dolazi u posed Nebojše Tubića Žapca koji ga je doterao u Srbiju. Lambordžini je popravljen i farba sređena. Tada je počeo da ga vozi i naš poznati biznismen Borovica, čak su i tablice to svedočile VU-BOROVICA - otkriva nam administrator Fejsbuk grupe "Legende devedesetih".
Sudbina ovog jedinstvenog automobila nije poznata. Priča se da ga je Žabac pozajmio Branislavu Dugom Lainoviću, "vitezu novosadskog asfalta". On je otišao na poslovni sastanak u neku od baltičkih zemalja gde mu je Diablo ukraden i od tada se ne zna šta je sa njim.
Takođe se priča da je, pošto je bio sumnjivog porekla, sakriven je nakon pada Miloševića, kao i ostali skupi automobili žestokih momaka. Neki čak tvrde da je sakriven u nekoj garaži kod Novog Sada, dok treći kažu da je i u Rumi kod Borovice, prefarban u belu boju.
Pored ovog, poznato je da su u Srbiji bila još tri Diabla, crveni, crni i žuti. Crveni se krije, a druga dva su slupana. Crnog, koji je imao bugarske table, vozio je Dugi Lainović.
Automobili, ipak, nisu donosili žestokim momcima samo slavu. Još jedna urbana legenda kaže da je Ljubiša Buha Čume "pao" upravo jer ga je žena prijavila da joj je poklonio kradeni besan automobil - Ferari Spajder.
- Ništa manje nije zanimljiv ni porše Aleksandra Kneževića Kneleta u kome je bio kada je čudom preživeo atentat. Devedesetih je ovaj automobil bio boje trule višnje, sada je prefarban i sređen. Posle Knelata vozili su ga Suzana Mančić i Vlada Tref - kaže nam administrator.
Iza žestokih momaka iz podzemlja devedesetih ostalo je malo fotografija. Ali, iza svakog od njih ostala je slika sa ljubimcem četvorotočkašem.
(J. Stakić/j.stakic@telegraf.rs)