3 brza pitanja o strateškoj komunikaciji budućnosti
Jedna od najpopularnijih regionalnih konferencija, PRilika, koju već tradicionalno organizuje Društvo Srbije za odnose sa javnošću, održaće se u hotelu Metropol, 2. i 3. decembra 2016
Tamara Bullok je diplomirani pravnik, koji ima više od 15 godina iskustva u strateškoj komunikaciji i biznis menadžmentu. Trenutno je direktor za korporativno poslovanje Hanson Search i internacionalni konsultant u oblasti strateških komunikacija.
Šta povezuje smajlija, Viber, Bliski istok i Xooglera – PRilika2016!
U susret PRilika 2016, koja će se održati 02. i 03. novembra 2016 u hotelu Metropol, Tamara Bullock, jedan od predavača ovogodišnje konferencije odgovara na 3 kratka pitanja:
1. Kako biste nazvali novo doba komunikacija koje dolazi?
Ne mislim da treba da imenujemo već samo da učimo i da se adaptiramo promenama.
2. Šta će biti top tri nova trenda u komunikaciji, počevši od sledeće godine?
Teško je definisati šta je to trend, ali smatram da ce biti, kao i do sada, veoma važno naći balans između digitalnog i analognog, edukovati sve generacije o prednostima komuniciranja putem novih tehnologija i koristiti digitalno komuniciranje u svrhu unapređenja korisničkih usluga.
3. Šta nova komunikacija donosi i kako će to oblikovati našu oblast rada?
Već smo postali zavisni od tehnologije u svakom smislu, ta zavosnost će s godinama samo ojačati i uticati na to kako radimo PR ili PA. Važno je stalno učiti i usavršavati se. Ja volim da učim od mlađih i digitalno pismenijih što bih preporučila svim kolegama.
(Telegraf.rs/ PR)