Ostalo je još nedelju dana do 18. konferencije medijskih trendova SEMPL!
Konferenciju će prilogom o snazi strateškog kazivanja priča otvoriti Kindra Holl, američki stručnjak za storytelling, a dr. Sebastian Wernicke, naučnik za podatke u nemačkom savetodavnom društvu Solon, će se posvetiti pitanju u kolikoj meri se prilikom donošenja poslovnih odluka možemo osloniti na velike baze podataka
Za nedelju dana, 24. novembra 2016, u GH Bernardin u Portorožu počeće 18. konferencija medijskih trendova SEMPL. Tokom dva dana učesnici će imati priliku da slučaju izlaganja dvadeset međunarodnih stručnjaka iz oblasti medija, marketinga i komunikacija i učestvuju na šest praktičnih radionica.
U svom osamnaestom izdanju konferencija medijskih trendova SEMPL, na kojoj organizatori očekuju oko 1000 učesnika iz svih država jadranskog regiona, će ugostiti oko dvadeset međunarodnih govornika koji će izložiti aktuelne trendove u medijsko-komunikacionoj branši. Paralelno će biti organizovano šest praktičnih radionica, a kao i svake godine i ovog puta će biti dodeljene nagrade Sempler najboljim medijskim strategijama godine, kao i dve nagrade TOP SEMPL medijskom menadžeru godine i medijskoj zvezdi budućnosti.
Konferenciju će prilogom o snazi strateškog kazivanja priča otvoriti Kindra Holl, američki stručnjak za storytelling, a dr. Sebastian Wernicke, naučnik za podatke u nemačkom savetodavnom društvu Solon, će se posvetiti pitanju u kolikoj meri se prilikom donošenja poslovnih odluka možemo osloniti na velike baze podataka.
Mnogo pažnje se sigurno privući i provokativni britanski preduzetnik Sheridan Shed Simove, poznat između ostalog po tome da je pokušao da svoje ime promeni u Bog i da uvede sopstvenu valutu ego. U svetlu nedavnih američkih predsedničkih izbora biće zanimljiva i Dorie Clark, savetnica za komunikacije u predsedničkoj kampanji Howarda Deana 2004. godine, inače vanredna profesorka u poslovnoj školi Fuqua američkog univerziteta Duke. Na SEMPL-u će govoriti o tome kako razviti prodorne i prelomne ideje, po kojima ćete postati poznati i izdvojiti se iz proseka na prepunom tržištu.
Conor Mullen, komercijalni direktor digitalnog odeljenja irske nacionalne radiotelevizije RTÉ, posvetiće se istinama i zabludama o programatičnom oglašavanju, a Sumi Chumpuree-Reyntjes, rukovodilac prodaje za Srednju i Istočnu Evropu u preduzeću za tehnologiju oglašavanja Unruly, otkriće tajne stvaranja viralnih oglasa pomoću takozvanog "emotivnog ciljanja".
O novim, uspešnim poslovnim modelima govoriće Jure Gostiša, direktor digitalnog razvoja u časopisu Finance, Fredrik Andersson, glavni direktor razvoja proizvoda u švedskoj medijskoj kući "Bonnier Business to Business", Victor Croitoru, regionalni direktor za razvoj novih poslova i strategiju za Istočnu i Srednju Evropu u medijskoj agenciji IPG Mediabrands iz Rumunije, kao i George Bethell, glavni strateg za kanale komunikacije u medijskoj agenciji PHD iz Velike Britanije.
Praktično znanje na šest radionica Učesnici SEMPL-a svoje znanje će moći dodatno da nadograde na šest praktičnih radionica koje će se oba dana održavati paralelno sa centralnim programom. Simon Struna, rukovodilac projekata u internet medijskoj agenciji iPROM, predstaviće prednosti programatičnog zakupa oglasnog prostora i interneta stvari, kao i mogućnosti oglašavanja na uređajima, povezanim na internet.
Boštjan Kušnjerek, direktor marketinga u AGB Nielsen Media Research, predstaviće merenje televizijske gledanosti u vremenskom pomeraju (»time-shifted viewing«), a Nataša Mohorč Kejžar, direktorica Ipsosa Slovenija, posvetiće se značaju kvalitetnog planiranja akcija oglašavanja i kvalitetnog merenja njihove efikasnosti. Maja Michieli, rukovodilac NeuroLaba u Valiconu, i dr. Luka Zevnik, suosnivač i produktni rukovodilac preduzeća BlackBox, pomoću praktičnih primera će pokazati kako neuronauka može da poboljša efikasnost priča. Saša Stanković, upravljač digitalnim medijima u hrvatskom preduzeću Foreo, predstaviće kako koristiti digitalne kanale komunikacije za predstavljanje novog proizvoda, a Zoran Leban Trojar će se posvetiti društvenoj mreži Instagram u marketingu i dati savete, kako da robne marke privuku prave pratioce.
(Telegraf.rs/ PR)