Saopštenje iz EPS-a: Na računima za električnu energiju nije bilo GREŠAKA!

- Odgovorno tvrdimo da nijedan navod u tekstu nije istinit, čime se tendenciozno narušava ugled EPS-a

Javno preduzeće "Elektroprivreda Srbije" demantuje netačne i neargumentovane navode o slanju pogrešnih računa kupcima, koji su objavljeni u pojedinim medijima.

Otvoren 12. Međunarodni sajam energetike: EPS ima novu energiju!

Saradnja EPS-a i UNICEF-a na projektu "Razvoj u ranom detinjstvu"

1. Tehnički centar Kragujevac izdaje oko 275.000 računa kupcima na garantovanom snabdevanju (odseci Kragujevac, Požarevac i Smederevo) a ne 1.000.000 računa.

2. Ne postoji nikakva greška na računima za utrošenu električnu energiju u junu, odnosno nisu izdati računi sa pogrešnim računom za uplatu kupaca, nije bilo nikakvog ponovnog štampanja računa i distribuiranja kupcima, niti je bilo žalbi kupaca.

3. Novinar napominje da su "signali došli od potrošača, pre svega malih privrednika, kojima je novac skinut sa njihovog računa"; što je očigledno neznanje, jer račun za uplatu električne energije nema nikakve veze sa prinudnom naplatom, dakle EPS nikome ne skida novac sa računa.

4. Osoba koje je imenovana u članku Sanja Tucaković, nije zaposlena u JP EPS već u "EPS Distribuciji" i ne radi na poslovima izdavanja računa na garantovanom snabdevanju, već u sektoru za podršku tržištu i smanjenju gubitaka.

5. Sve kontrole obračuna i elemenata računa su urađene u odsecima Kragujevac, Požarevac i Smederevo u skladu sa Uputstvom, kao i u ogranku "EPS Snabdevanje".

(Telegraf.rs/ PR)