Rekordnih 57 agencija na BalCannes reviji

Čak 125 referentnih agencijskih projekata, u idućih nedelju dana pregledaće žiri uglednih oglašivača koji će tokom dva kruga ocenjivanja među njima izabrati 25 najboljih

Rekordnih 57 agencija iz pet zemalja regije prijavilo je svoje najbolje projekte na BalCannes, regionalnu reviju reklamnih agencija.

Oglašivači biraju NAJBOLJI BalCannes projekat i NAJUSPEŠNIJU BalCannes agenciju!

Čak 125 referentnih agencijskih projekata, u idućih nedelju dana pregledaće žiri uglednih oglašivača koji će tokom dva kruga ocenjivanja među njima izabrati 25 najboljih. Ove godine, po prvi put na BalCannesu, oglašivači će dodeliti i nagrade, a među njima i one najvažnije, za najbolju agenciju i najbolji projekt BalCannesa.

Najboljih 25 projekata agencije će predstaviti na glavnoj pozornici Weekenda u petak, 23. septembra u udarnom terminu od 16 sati i 45 minuta. Ovaj presek regionalne marketinške produkcije korisna je prilika za sve oglašivače da se u kratkom roku i na jednom mestu upoznaju s ponudom agencijskog tržišta regije.

Organizatori BalCannesa, HURA (Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje) i Weekend Media Festival, posebno su ponosni na veliki broj novih agencija koje su od ove godine deo BalCannesa, njih čak 15.

Za sve one koji ne dolaze u Rovinj, agencijski projekti biće dostupni za pregled u sklopu digitalne izložbe koja će nakon festivala biti otvorena na BalCannes Yellow Pages stranicama www.balcannes.com.

(Telegraf.rs)