Aleva nastavlja da se širi na rusko tržište (FOTO)

"Naš plan je da u narednom periodu, od godinu dana, svi proizvodi Aleve budu prisutni na ruskom tržištu od Kaljingrada do Vladivostoka, uključujući i Krim", rekao je generalni direktor kompanije Fort Trade Food, Konstantin Poljevoj

Prehrambenu industriju Aleva u Novom Kneževcu posetilo je 25 privrednika iz Rusije, gde su im nakon obilaska proizvodnje predstavljeni potencijali kompanije.

Ruski privrednici su u posetu došli na poziv Aleve i njenog partnera i distributera njenih proizvoda – Kompanije Fort Trade Food koja je u isto vreme jedan od najvećih distributera instant i dehidrisanih proizvoda, prehrambenih koncentrata, začina i konzervisanih proizvoda na području Ruske Federacije.

Evo kako da zaustavite krvarenje za 10 sekundi pomoću ALEVE PAPRIKE!

Fort Trade Food posluje od 1995. godine, a proizvode partnera sa kojim posluje plasira u više od 110 gradova posredstvom više od 1.000 regionalnih partnera.

- Naša saradnja je počela pre godinu i po dana i u tom periodu uspeli smo da polovinu Alevinih proizvoda plasiramo na rusko tržište. Naš plan je da u narednom periodu, od godinu dana, svi proizvodi Aleve budu prisutni na ruskom tržištu od Kaljingrada do Vladivostoka, uključujući i Krim - rekao je  generalni direktor kompanije Fort Trade Food, Konstantin Poljevoj.

- Zadovoljstvo nam je da smo domaćini velikoj delegaciji ruskih privrednika koje je prvi put došla da poseti našu kompaniju. Reč je o velikoj distibuterskoj kompaniji sa kojom imamo ugovor o višegodišnjoj poslovnoj saradnji za plasman Alevinih proizvoda na ruskom tržištu. Aleva je u proteklih nekoliko godina ostvarila značajniji prodor na rusko tržište, ali se on uglavnom bazirao na centralnim gradovima Rusije. Sada želimo da proširimo bazu naših kupaca i potrošača na prostranstvu ruskog tržišta, pa smo zbog toga i pozvali kod nas vlasnike većeg broja kompanija, želeći da sa svima njima razgovaramo i pospešimo saradnju i dalji prodor na to tržište - izjavio je zamenik generalnog direktora Aleve, Goran Aleksić prisutnim novinarima.

Od Alevinih proizvoda na ruskom tržištu su se dobro plasirali dodatak jelima – Kulinat, kao i druge grupe specijalizovanih začina, dok kod slatkog programa prednjače sladoledi. Ove godine Aleva očekuje da izveze u Rusiju proizvode u vrednosti više od million evra, s tim da narednih godina taj izvoz bude nekoliko puta veći.

U prisustvu vlasnika i generalnog direktora Aleve Hristivoja Miloševića uspešno ostvarenje poslovnih planova i unapređenje saradnje sa ruskim partnerima poželeo je predsednik novokneževačke opštine, dr Radovan Uverić.

Kompanija Aleva iz Novog Kneževca je osnovana 1947. godine i sledeće godine slavi važan jubilej - 70 godina postojanja. U početku se proizvodnja zasnivala na začinskoj paprici i dehidrisanom paštrnaku, a danas kompanija ima preko 150 proizvoda i zapošljava više od 350 radnika.

Ime Aleva prvi put se javlja u toku 1952. godine. Tada se iz industrije za preradu i mlevenje paprike Horgoš izdvajaju pogonske jedinice Novi Kneževac i Ostojićevo i stvaraju samostalno preduzeće pod imenom 'Aleva'. Sve do 1960. godine osnovna delatnost bila je prerada i mlevenje začinske paprike, a tada je uveden program prerade voća i povrća.

Kompanija je uspešno privatizovana 2005. godine i od tada beleži konstantan rast prihoda, obima proizvodnje i izvoza kao i uvećanje poslovne dobiti. Važan deo strategije poslovanja je i uspešna integracija mnoštva domaćih kooperanata u cilju ostvarenja zajedničkih interesa. Primera radi, Aleva ima kooperantske odnose sa primarnim proizvođačima paprike, čime je preko 300 porodica iz šire okoline Novog Kneževca uključeno u prozivodnju kompanije. Vlasnik kompanije je gdin Hristivoje Milošević.

U narednom periodu kompanija Aleva planira izgradnju novih fabričkih postrojenja kao i kompletno unapređenje proizvodnje, transporta, skladištenja, informacionog sistema, te upravljanja otpadnim materijama. Za realizaciju projekta predviđena je višemilionska investicija, a njegovom realizacijom nova Alevina fabrika će se svrstati među najsavremenije iz te oblasti na Balkanu.

Aleva godišnje preradi oko 10.000 tona svežeg povrća, od toga je oko 7.000 tona paprike. Oko 45 odsto proizvoda se izvozi u region, ali i u Rusiju, Belorusiju, zemlje zapadne Evrope, Skandinaviju kao i u Ameriku, Australiju i na Bliski istok.

Proizvodni proces u Alevi je strogo kontrolisan od prijema do finalizacije, praćen od strane obučenih i iskusnih kadrova. Poštovanje zahteva standarda u oblasti bezbednosti hrane omogućuje da nastanu proizvodi koji su zdravstveno bezbedni i odlikuju se visokim kvalitetom. Aleva poseduje sertifikat za Sistem menadžmenta bezbednošću hrane usaglašen sa zahtevima standarda ISO 22000, uključujući i HACCP.

Iako je paprika simbol njene prozvodnje, Aleva je tokom godina razvijala svoj proizvodni program novim, jednostavnim, praktičnim instant proizvodima visokog kvaliteta: namenskim dodacima jelima, dehidrisanim supama, univerzalnim začinom, monokomponentnim začinima. Uporedo sa napredovanjem tržišta, menjala se i Aleva obraćajući pažnju na novu generaciju potrošača sa izmenjenim tempom života i drugačijim principima ishrane. Rezultat je linija Aleva Natur koja nema aditive, veštačke pojačivače ukusa, boje i arome koju za sada čini nekoliko proizvoda iz kategorija Quik supa, univerzalnih začina Kulinat Natur, kao i namenskih mešavina začina sa idejom da se linija proširi i na druge kategorije.

(Telegraf.rs)