BIZARAN TREND KLINACA U SRBIJI: Umesto silikonima PUMPAJU USTA - čašama i četkicama za zube

Klinci danas pribegavaju raznim metodama uvećanja usana, pa su tako redovan "pribor za ulepšavanje" postale čak i čaše

Plastične operacije i ubrizgavanje silikona definitivno postaju aut, a novi bizarni trend za povećavanje usana stigao je i u Srbiju. Mlade dame, ali i momci, sada imaju novu opsesiju, a reč je o plastičnoj pumpici za povećanje usana.

Pre 12 godina je u USNE ubrizgala OVČIJI LOJ! Pogledajte na šta danas liči (FOTO)

Devojke koje su zaluđene ovim trendom uzrasta su od 16 do 20 godina, koriste ovu spravu pre izlaska u provod, a i u školi na malom odmoru.

Ko nema pumpu, dobra je i čaša

Ko nema pumpu, koristi čak i čaše za rakiju i tako isisava vazduh kako bi usne bile veće nekoliko sati. Vakuumom se podstiče cirkulacija, krv se bukvalno upumpava u usta, gde zatim ostaje određeno vreme. Nakon korišćenja, kad dobiju željeni efekt, fotografišu se i slike postavljaju na društvene mreže ne bi li dobili što više lajkova, pišu beogradski mediji.

Ova vakuum pumpica košta oko tri hiljade dinara, pa i više, a među poznatima su je isprobale i modna blogerka Zoranah, kao i pevačica Katarina Grujić. Školski psiholog Branka Tišma smatra da je dostupnost ovih proizvoda jedan od najvećih problema.

– Mislim da to nije bezazleno i da se koristi na način koji je teško kontrolisati. Mlade osobe ne shvataju da javne ličnosti nisu jedini ideal lepote. Ovo možemo nazvati epidemijom pogrešnih stvari i površnosti. Postajemo društvo koje konzumira sve i svašta i strašno je čemu su sve deca izložena u razvoju - kaže Tišma i navodi da mediji i rijaliti programi mnogo utiču na to što deca žele da izgledaju kao učesnici tih programa. Doživeli smo kulturni pad i dajemo lošu sliku za sveukupni razvoj dece, sve postaje iskrivljeno  – zaključuje ona i dodaje da je velika verovatnoća da će to stići i do dece koja pohađaju osnovnu školu, prenosi dnevni list "Kurir".

Psihoterapeut Zoran Milivojević ističe da mladi postaju opterećeni lepotom i međusobnim takmičenjem.

Sve za lajkove

– Nekome su usne tanke, a savremeni diktat podrazumeva pune usne, koje su znak seksualnosti. Ta nova tehnika služi za pravljenje selfija, fotografija se postavi na neku društvenu mrežu i onda se takmiče među sobom ko će imati više lajkova. Mladi ljudi nemaju dobro razvijene socijalne veštine, dovoljno je da si pasivan i veoma privlačan. Oni gaje iluziju da je lepota dovoljna da bi se stekao socijalni kvalitet života – kaže Milivojević i zaključuje da je najveći problem to što su mladi često nezadovoljni sobom.

Pumpaju usta i četkicom za zube

Da bi usne izgledale veće, one moraju da budu dobro prokrvljene. Neretki su modni saveti gde se savetuje povećanje usana korišćenjem četkice za zube. Naime, ženama se savetuje da na čisto lice nanesu pozamašnu količinu vazelina ili balzama za usta, pa onda četkicom srednje mekoće da prelaze preko usana kružnim pokretima i to čak pet minuta. Neki portali čak savetuju redovno praktikovanje ovoga, iako to znači skidanje površinskog zaštitnog sloja kože sa usana.

(Telegraf.rs)