POSLE 40 GODINA: Započeta rekonstrukcija pruge Beograd–Bar!
Događaju su prisustvovali ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Srbije Zorana Mihajlović, prvi potpredsednik Ruskih železnica Aleksandar Mišarin i rukovodstvo Železnice Srbije
Na železničkoj stanici Vreoci danas su počeli radovi na pruzi Resnik-Valjevo ukupne dužine 77,6 kilometara, što će biti prva faza rekonstrukcije železničke pruge Beograd-Bar, koja je deo evropskog saobraćajnog Koridora 11, saopštile su Ruske državne železnice (RŽD Internešnel).
Planirani rok za završetak radova je jun 2018. godine, a ugovorna vrednost projekta je oko 80 miliona dolara.
RŽD Internešnel će, kako se navodi, sprovesti rekonstrukciju trupa pruge, gornjeg stroja koloseka, dva tunela i 17 mostova, kontaktne mreže, Š i TT sistema, kao i remont svih infrastrukturnih objekata duž pruge, uključujući i 10 stanica.
Najavljeno je da će maksimalna brzina kretanja putničkih vozova biti uvećana do 120 kilometara na čas.
Građevinsko-montažne radove izvode srpske kompanije-podizvođači.
Događaju su prisustvovali ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Srbije Zorana Mihajlović, prvi potpredsednik Ruskih železnica Aleksandar Mišarin i rukovodstvo Železnice Srbije.
PRETI LI NAM EKONOMSKA KRIZA? Kako će se Bregzit ZAISTA ODRAZITI na globalnu ekonomiju
Radovi na rekonstrukciji na ovoj deonici odvijaće se u skladu sa aneksom ugovora koji su u decembru 2015. godine potpisali RŽD Internešnel i Infrastruktura železnice Srbije.
Pruga Beograd-Bar je po dužini najveća u Srbiji, jer njena dužina do granice sa Crnom Gorom iznosi 287 kilometara. Tokom 40 godina od trenutka puštanja u rad nije se obavljao remont na pruzi.
(Telegraf.rs / Beta)