IGRICA KOJA JE ZALUDELA SVET sada može da vam pomogne da DOBRO ZARADITE!

"Džepna stvorenja" koja igrači traže u stvarnom svetu, donose slatko iščekivanje igračima, ali pojedini trgovci, ugostitelji i drugi prodavci postali su svesni šta za njihov promet znači ako ih posete Pokemoni

Poslednjih nedelju dana svet je zaludela igrica Pokemon Go, a osim zabave i istraživačkog duha, njene korisnosti postaju svesni trgovci u ugostitelji.

Kada vidite šta možete da uradite sa sakupljenim POKEMONIMA, odmah ćete instalirati ovu igricu (FOTO) (VIDEO)

"Džepna stvorenja" koja igrači traže u stvarnom svetu, donose slatko iščekivanje igračima, ali pojedini trgovci, ugostitelji i drugi prodavci postali su svesni šta za njihov promet znači ako ih posete Pokemoni.

NAJUSPEŠNIJA IGRICA SVIH VREMENA? Pokemon Go za nedelju dana doneo čak 7,5 milijardi kompaniji Nintendo (VIDEO)

Pokemon Go u tom smislu nije uzuzetak jer kao što to biva sa većinom igrica i popularnih aplikacija, reklamiranje će postati njegov sastavni deo. Na sreću svih gejmera, Pokemon Go planira da plasira suptilno reklamiranje, kako bi osigurao nenametljivo pojavljivanje reklama na ekranima, kako igrači ne bi propustili da uhvatite Pokemone koji su im na dohvat ruke.

Kako je rečeno, kroz lokacije određenih objekata na mapama, Pokemon Go će obezbediti dodatni priliv od mobilne igre, što znači da će kompanije moći da plate da budu istaknute kao orjentir u virtuelnoj mapi igrice, koji će im verovatno obezbediti priliv kupaca i prihoda.

Ideja je da se oglašivačima naplaćuje cena po poseti, koja je slična Guglovom principu "cena po kliku”.

Jedan Pica bar u Kvinsu platio je 13 dolara kako bi se ubacio kao lokacija na mapi igrice, što im je donelo zamašan rast prihoda od oko 75 odsto.

Vlasnik ovog Pica bara je rekao da nikada ne bi ni slutio da je uticaj igrice i aplikacije baš toliki i dodao da je "broj ljudi koji su ovako došli zapanjujući”. On je dodao i da je poseta ogromna tokom celog dana, od ujutru do uveče.

I lokalni autleti u Australiji planiraju da urade isto, ali se potajno nadaju da se ovaj trend neće završiti, bar ne dok se i oni ne ubace u trenutno najpopularniju mapu sveta, prenosi B92.

Sa druge strane, postoje i mali poslodavci koji na ulazima svojih radnji stavljaju slike i natpise koji Pokemon igrače pozivaju na predah upravo kod njih.

Tako na ulazu u jedan restoran brze hrane piše da je unutra Pokemon, a prolaznike pozivaju da uđu i da uzmu Pokemon kugle. Ima i onih koji ipak nisu prijateljski nastrojeni pa tako kažu da ne žele samo Pokemon mušterije, niti da oni ulaze unutra ako samo traže Pokemona.

(Telegraf.rs)