DEVETI WEEKEND MEDIA FESTIVAL: Svi važni medijski trendovi na jednom mestu u Rovinju od 22. do 25. septembra (FOTO)

- Zacrtali smo sebi ambiciozan cilj, a to je da deveti Weekend bude toliko dobar da će svi želeti da dođu na deseti jubilarni. Ponovo smo iskoračili u neke nove teme i ponovo prvi otvaramo priče o sasvim novim tehnologijama o kojima će za nekoliko godina svi govoriti. Ne zaboravljamo, naravno, ni dobru zabavu, a toga će ove godine biti još više i još bolje - obećava Tomo Ricov, direktor Weekend Media Festivala

Globalni brendovi u različitim kulturama, digitalizacija radija i revolucionarni potencijal blockchain tehnologije - to je tek mali deo intrigantnih tema koje regionalnoj komunikacijskoj industriji donosi 9. Weekend Media Festival. U prostorima stare fabrike duvana u Rovinju, pod pokroviteljstvom Adris grupe, Weekend od 22. do 25. septembra dovodi više od 120 govornika i oko 4.000 medijskih, marketinških i PR profesionalaca. Njima će se pridružiti i 350 studenata iz čitavog regiona i oko 550 akreditovanih novinara.

SoMoRitanac - nova kategorija na Weekend Media Festivalu!

- Zacrtali smo sebi ambiciozan cilj, a to je da deveti Weekend bude toliko dobar da će svi želeti da dođu na deseti jubilarni. Ponovo smo iskoračili u neke nove teme i ponovo prvi otvaramo priče o sasvim novim tehnologijama o kojima će za nekoliko godina svi govoriti. Ne zaboravljamo, naravno, ni dobru zabavu, a toga će ove godine biti još više i još bolje - obećava Tomo Ricov, direktor Weekend Media Festivala.

Popis predavača predvode Šon Pecas Costner, koji je 18 godina radio u muzičkoj industriji i vodio promociju muzičara kao što su Rijana, Young Jeezy, Rik Ros, Ludacris, Big Sean i mnogi drugi, te je izvršni direktor u Roc Nation Sportsu, kompaniji za sportski menadžment čiji je vlasnik slavni hip hop mogul Jay Z. Lazar Džamić, direktor strateškog planiranja u nekoliko londonskih kreativnih agencija i jedan od prvih digitalnih stratega u Velikoj Britaniji, ponudiće recept za gotovo savršeno oglašavanje kreiranjem uspešnih poruka u svetu lakog ignorisanja. Gosti Weekenda biće i Jarno Vanhatapio i Magnus Emilson, dvojac koji stoji iza NA-KD.com, švedskog modnog webshopa koji dostavlja robu vodećih svetskih brendova u više od 100 zemalja sveta. „One on one talk“ ove je godine rezervisan za Zorana Šprajca i predsednika Uprave Hrvatskog Telekoma Davora Tomaškovića.

- Predavači koje već sada imamo u programu jamče da ćemo i ove godine u Rovinju kolegama iz regije moći ponuditi informacije o najnovijim trendovima u svetu. Na panel raspravama takođerž ćemo okupiti ljude koji na kreativan i inovativan način povezuju Hrvatsku i regiju s celim svetom, ali uspevaju napraviti i iskorake po kojima možemo reći da smo u svetskom vrhu - istaknuo je Nikola Vrdoljak, direktor programa Weekenda.

Radio se vraća na velika vrata pa ćemo na Weekend panelu pokušati objasniti zašto na mediju za koji se tvrdilo da nema budućnosti rastu oglašivački budžeti i koje su inovacije omogućile novi uspon radija. O inovacijama će se govoriti i na panelu o blockchain tehnologiji, na kojoj se temelji i najpoznatija virtualna valuta Bitcoin, ali koja pruža neograničene mogućnosti u bankarstvu, kao i u javnim uslugama poput sklapanja ugovora. Učesnici panela o globalnim brendovima razgovaraće o tome kako stvoriti globalni brend i kako njime upravljati u različitim kulturama i okruženjima.

- Rovinj je na najboljem putu da postane globalni brend, a Weekend Media Festival događaj je koji tome pridonosi okupljajući kreativne i inovativne ljude iz celog sveta. Upravo su to vrednosti na kojima je izgrađena i Adris grupa i koje ćemo i dalje promicati, između ostaloga i potporom ovakvim okupljanjima - rekla je Kristina Miljavac iz korporativnih komunikacija Adris grupe.

U okviru 9. Weekend Media Festivala ponovo će se održati regionalna revija BalCannes i dodela nagrada SoMo Borac. BalCannes se održava peti put, a ove godine oglašivači imaju još važniju ulogu, jer će odabrati 25 najboljih projekata iz šest zemalja regije te dodeliti nagrade, među ostalima i za najbolju agenciju i projekat BalCannesa. Prijava radova za BalCannes otvorena je za sve zainteresovane agencije sve do 1. septembra. Digitalna nagrada SoMo Borac ima novu kategoriju, SoMoRitanac, namenjenu najboljoj digitalnoj kampanji koja je doprinela nekoj višoj svrsi. Prijave na SoMo Borac su besplatne, a više možete saznati na www.somoborac.com.

Muzički program uvek je bio jedan od najjačih aduta Weekend Media Festivala. Tako će biti i ove godine, jer je već poznato da će festivalski program biti otvoren velikim koncertom Hladnog piva u četvrtak 22. septembra.

Prijave za 9. Weekend Media Festival u punom su jeku, a broj mesta je ograničen. Više na http://2016.weekendmediafestival.com.

(Telegraf.rs)