Srpska preduzeća na najvećem svetskom sajmu robnih marki
Štand domaćih kompanija posetiće predstavnici vodećih maloprodajnih lanaca u Evropi
Agencija za strana ulaganja i promociju izvoza Republike Srbije organizovala je nastup srpskih preduzeća na najvećem svetskom sajmu robnih marki PLMA u Amsterdamu. Predstavnici ovih preduzeća imaće priliku za sastanke sa vodećim maloprodajnim lancima u Evropi.
Na nacionalnom štandu Srbije predstavlja se 11 domaćih kompanija iz oblasti prehrambene industrije: "Agropartner", "Aroma 1990", "Bilje Borča", "Duga Fruit", "Esensa", ITN, "Kondiva", "Master Frigo", PFI, "Sweet Art" i "Venac".
Agencija je saopštila da će srpske firme imati prilike za sastanke sa vodećim maloprodajnim lancima koji su još pre početka sajma potvrdili dolazak na nacionalni štand Srbije. Jedna od glavnih prednosti proizvodnje robnih marki za maloprodajne lance jeste to što proizvođač nema troškove marketinga i pakovanja, pa je samim tim i cena proizvoda niža u odnosu na proizvođačke marke.
Učešće robnih marki u ukupnoj maloprodaji u EU iznosi više od 35 odsto. U Srbiji je situacija nešto drugačija i taj procenat iznosi oko pet odsto, ali predstavlja povećanje u odnosu na period od predhodne tri godine.
Sajam PLMA se održava već skoro tri decenije i predstavlja vodeće mesto okupljanja i susreta najvećih trgovinskih lanaca i proizvođača robnih marki.
(M. S. / Tanjug)