ATLANTIC GRUPA širi poslovanje i osvaja nova tržišta!
Jedan od najvažniijih poslovnih poduhvata u prva tri meseca ove godine je dovršavanje priprema za širenje poslovanja u Nemačkoj i Austriji
Atlantic Grupa je u prvom tromesečju 2016. ostvarila 154 miliona evra prihoda od prodaje, tako da je ostala na nivou prihoda ostvarenih u istom periodu prošle godine.
ATLANTIC GRUPA: Najveći rast 2015. ostvaren je na tržištu Srbije!
Dobit pre kamata i poreza (EBIT) manja je za 5,1 odsto, najviše zbog ulaganja vezanih uz pokretanje vlastite distribucije u Nemačkoj i Austriji, kao i nepovoljnog kretanja kursa stranih valuta, i iznosi 9,3 miliona evra.
ATLANTIC GRUPA uvodi novu organizaciju distribucije: Zonu Istok i Zonu Zapad
Neto dobit nakon manjinskih interesa iznosi 6 miliona evra i veća je za 1,6 odsto u odnosu na prvo tromesečje 2015.
VINJAK U NAJPOZNATIJOJ SRPSKOJ ČOKOLADI: Evo o čemu se ovde zaista radi! (FOTO)
- Nakon odličnih rezultata ostvarenih u prošloj godini, Atlantic Grupa nastavlja da sprovodi strategiju dalje internacionalizacije poslovanja širenjem distributivne mreže na nova tržišta. Konačni cilj ovako definisane strategije je značajno povećanje udela van regionalnih tržišta u ukupnom prihodu kompanije. Istovremeno nastavljamo s razvojem ukupnog poslovanja, otvaranjem novih specijalizovanih prodavnica Farmacia, lansiranjem novih proizvoda i razvojem portfolija, osvajanjem novih tržišta kao i nesmanjenim fokusom na razvoj distributivne mreže u regionu. U nastavku 2016. godine ćemo nastaviti s aktivnim upravljanjem rizicima i optimizacijom poslovanja kao i upravljanjem finansijskim obvezama kompanije - rekao je Emil Tedeski, predsednik Uprave Atlantic Grupe, iz koje kažu da je jedan od najvažniijih poslovnih poduhvata u prva tri meseca ove godine dovršavanje priprema za širenje poslovanja u Nemačkoj i Austriji.
Naime, u ovim zemljama Atlantic Grupa je krajem 2015. godine osnovala vlastite distributivne kompanije s namerom značajnijeg ulistavanja odabranog asortimana vlastitih brendova kod ključnih kupaca na ovim tržištima.
Gledajući strukturu prihoda od prodaje, ukupnom rastu Atlantic Grupe u prvom kvartalu 2016. godine najviše su doprineli Strateško poslovno područje Delikatesni namazi - s rastom od 22,3 odsto i Strateško poslovno područje Slatko i slano - s rastom od 3,2 odsto, Strateški distributivni region HoReCa - s rastom od 19,8 odsto, Distributivno područje Slovenija - s rastom od 7,8 odsto i Strateško distributivno područje Hrvatska - s rastom od 3,8 odsto.
Kafa se s 18,6 posto udela u ukupnim prihodima od prodaje ističe kao najveća pojedinačna kategorija sa 28,7 miliona evra.
Posmatrano po tržištima, najveći rast od 8,9 odsto ostvaren je na tržištu Slovenije, koja u ukupnom prihodu učestvuje sa 17 odsto, sledi tržište BiH s rastom od 8,5 odsto, koje je s udelom od 7,5 odsto četvrto po veličini tržište Atlantic Grupe, i pojedinačno najveće tržište Hrvatske s udelom od 26,6 odsto i rastom od 2,8 odsto. Vlastite robne marke Atlantic Grupe učestvuju u prodaji sa 64,8 odsto, distribucija proizvoda robnih marki principala s 20,5 odsto, apotekarski lanac Farmacia sa 7,4 odsto dok proizvodi koje Atlantic Grupa proizvodi kao privatne robne marke za velike poslovne sisteme u zemlji i inostranstvu u ukupnom prihodu od prodaje učestvuju sa 7,4 odsto.
(Telegraf.rs)