U Velikom Popovcu otvorena nova pošta sa BESPLATNIM INTERNETOM za sve meštane (FOTO)
Novu dostavnu poštu koja će služiti meštanima Velikog Popovca i Orljeva, gde u 400 domaćinstava živi preko 1.500 ljudi, kao i okolnih sela Bošnjaka, Pankova i Kočetina, svečano je pustio u rad Milan Krkobabić, direktor Javnog preduzeća "Pošta Srbije"
Četrnaesta poslovnica u akciji "52 pošte za 52 nedelje", a 1.505. na poštanskoj mapi Srbije, otvorena je danas u Braničevskom okrugu, u selu Veliki Popovac, nadomak Petrovca na Mlavi.
Otvorena nova pošta u novosadskom naselju Sajlovo (FOTO)
Novu dostavnu poštu koja će služiti meštanima Velikog Popovca i Orljeva, gde u 400 domaćinstava živi preko 1.500 ljudi, kao i okolnih sela Bošnjaka, Pankova i Kočetina, svečano je pustio u rad Milan Krkobabić, direktor Javnog preduzeća "Pošta Srbije".
- Akcijom "52 pošte za 52 nedelje" pokušavamo da u centar ubacimo srpsko selo, jer, ako ima poštu, ambulantu, školu i crkvu, tada je srpsko selo pravo i tada postoji realan život. U ovoj pošti će raditi jedan poštar i jedan šalterski radnik, a potrudićemo se da ih uposlimo iz ove sredine. Neko će reći da je to malo, ali je važno da ne otpuštamo. Pošta Srbije demonstrira da kompanija u kojoj je država vlasnik može da donosi dobit, i to za tri godine utrostručenu, da 15.000 ljudi ima redovne i sigurne plate, to je sistem koji raste i razvija se i nastoji da podrži svaku korisnu akciju u Srbiji. Pošta je primer i za ostale - istakao je direktor Krkobabić.
Predsednik MZ "Veliki Popovac" Živorad Janković zahvalio je Pošti Srbije što je posle šest decenija ponovo otvorila svoja vrata za meštane Velikog Popovca.
- Ne samo da ste nam doneli poštanski šalter, nego ste nam doneli veliku radost koju ćemo znati da cenimo. Nadam se da će pošta svojom rentabilnošću pokazati da smo bili u pravu kada smo vam poslali molbu za otvaranje poslovnice u našem selu.
Bane Spasović, predsednik Skupštine Grada Požarevca, je prilikom otvaranja pošte u Novom Popovcu podržao akciju "52 pošte za 52 nedelje" koju Pošta Srbije uspešno sprovodi od početka godine i tom prilikom istakao.
- Ovo je jasan primer kako država Srbija brine o građanima. Pošta predstavlja deo državne vlasti i u ovom slučaju dobar primer kako se pomaže razvoj sela.
Prvi korisnici usluga nove pošte bili su potpisnici ugovora u sklopu promotivne akcije "Post-ekspres za 99 dinara", Ustanova za odrasle i starije "Gvozden Jovančićević" i preduzetnici "Koča i Koks" i "Vujčić gradnja". Ova promotivna akcija Pošte Srbije pomaže razvoju malih i srednjih preduzeća koji čine jedan od osnovnih stubova ekonomskog razvoja. Akcija za sve nove korisnike je produžena do kraja juna, a u ponudi je i niz novina i povoljnosti za biznis pakete i najjednostavniji izvoz preko Pošte.
Pošta 12310 Veliki Popovac poslovaće u prostoru koji je ustupila Mesna zajednica "Veliki Popovac". Svakog radnog dana od 8 do 14 časova na šalteru će biti dostupne sve poštanske usluge i usluge platnog prometa, najvišeg kvaliteta a po najnižoj ceni. Takođe, meštani mogu računati i na efikasniju dostavu, jer će dobiti poštara koji će opsluživati ovo područje.
Poseban dar Pošte Srbije meštanima ovog kraja u novoj pošti, jeste besplatan internet kutak gde će korisnici moći besplatno da se uvere u prednosti savremenih tehnologija i načina komunikacije, a poštanski službenici će pružati potrebnu internet edukaciju i podršku.
U akciji "52 pošte za 52 nedelje" do sada su otvorene još i poštanske poslovnice u zlatiborskom Gostilju, Jasikovici kod Trstenika, Slavkovici kod Ljiga, Raniloviću podno Kosmaja, sremskom Brestaču, RH centru "Banja Koviljača", Baničini u Šumadiji, niškom Humu, Mišaru u Mačvi, na obodu Preševa, gročanskoj Zaklopači, Gredetinu u aleksinačkom kraju i u novosadskom predgrađu Sajlovu.
Pošta Srbije ovu akciju sprovodi od početka godine, u saradnji sa lokalnim zajednicama. Uz racionalno upravljanje troškovima i ekonomsku opravdanost, Pošta pokazuje punu društveno korporativnu odgovornost i obezbeđuje da stanovnici kako u gradovima tako i u prigradskim i seoskim sredinama imaju jednake uslove za život i poslovanje.
Pošta Srbije pojednostavljuje stvari i na svaki zahtev klijenata odgovara brzom i jeftinom uslugom, partnerski šireći horizonte i stvarajući nove vrednosti, a najbolja potvrda da u tome uspeva jesu poverenje i zadovoljstvo korisnika.
(Telegraf.rs)