OGNJEN KNEŽEVIĆ JE IZGUBIO POSLEDNJU BITKU: Umro mladić kojem je AUTOBUS SMRSKAO KUK I NOGU na okretnici 79
- Ognjen se lavovski borio, ali je na kraju izgubio bitku. Tim od 12 lekara borio se za njegov život. U petak je pao u komu, nastale su komplikacije jer više nije prihvatao krv i juče je preminuo - ispričala je majka u suzama
Ognjen Knežević (22), kome je pre dve nedelje autobus na liniji 79 prešao preko noke na okretnici kod "25. maja", preminuo je u utorak uveče u Urgentnom centru.
Sve se dogodilo kada je mladić pritrčao autobusu u želji da uđe u njega, međutim kako je vozač već krenuo sa početne stranice i vrata su bila zatvorena, veruje se da se nesrećni Ognjen okliznuo i pao zbog čega mu je autobus prešao preko noge, piše Blic.
Majka nastradalog mladića rekla je da je te večeri Ognjen zadobio teške povrede: bila mu je smrskana karlica, imao je otvoren prelom butne kosti i pokidane su mu sve vene i arterije.
- Ognjen se lavovski borio, ali je na kraju izgubio bitku. Tim od 12 lekara borio se za njegov život. U petak je pao u komu, nastale su komplikacije jer više nije prihvatao krv i juče je preminuo - ispričala je majka u suzama.
Njegovi roditelji su skrhani bolom zbog gubitka sina, i ne žele da niko više doživi takvu sudbinu, te apeluju da se više povede računa u saobraćaju.
- Vozač autobusa je u iskazu policije rekao: "Nisam hteo da mu stanem". Znamo da je zabranjeno da autobusi staju van stajališta i otvaraju vrata, ali vozač je morao da zakoči kada je video Ognjena kako trči - ispričala je majka Gordana.
Direktor Konzorcijuma privatnih prevoznika Drago Tošić sinoć je bio pogođen saznanjem da je nezgoda na okretnici na kraju ugasila jedan život.
- Vozač je krenuo u blagom pokretu 10 do 12 metara od početnog stajališta, a dečak je pretrčavao ulicu, dotrčao je da uđe, a pošto je vozilo bilo u blagom pokretu i on se okliznuo, točak mu je prešao preko noge. Nama je strašno žao što se to desilo - ispričao je on.
Tošić je ovim putem zamolio putnike da budu pažljiviji na okretnicama i stanicama, jer vozač ne očekuje iznenadne pokrete i mora momentalno da reaguje.
- Nema potrebe trčati, pretrčavati, vozila su ogromna, od 12 do 13 metara, i vozač ne može sve da vidi. Na okretnicama i stajalištima pešaci imaju uzvišeni plato gde stoje i treba da priđu vozilu tamo gde su vrata. Pešaci ne bi trebalo da šetaju prostorom gde vozila manevrišu, a dešava se da trče bez potrebe, zavlače ili okačenim rancima zakače vozilo, druge ljude, vrata. Moraju da znaju i da vozač kada zatvori vrata i pokrene vozilo, ne sme više da prima putnike, to mu je zabranjeno - upozorio je Tošić.
(Telegraf.rs)