Pogledajte šta vas sve očekuje na Danima komunikacija u Rovinju
Ovogodišnji Dani komunikacija održaće se u Rovinju u hotelu Lone od 14. do 17. aprila
Učesnike Dana komunikacija, središnjeg nacionalnog festivala oglašavanja, koji se održava od 14. do 17. aprila 2016. u rovinjskom hotelu Lone u organizaciji HURA-e i IAB-a očekuju predavanja svetski priznatih stručnjaka za komunikacije, brendiranje i oglašavanje. Nova poznata i uticajna imena iz industrije koja dolaze na Dane komunikacija su - Keri Finč, osnivač i izvršni direktor agencije FinchFactor, Ivan Pols, kreativni direktor iz agencije Adam&EveDDB i Frančesko Urso, brend menadžer iz kompanije Procter&Gamble.
Za ovogodišnju nagradu Effie bori se 35 agencija i 25 oglašivača!
Nakon PR karijere u uspešnoj agenciji Wieden+Kennedy Amsterdam, Keri Finč je 2009. godine osnovala agenciju FinchFactor, na čijem je čelu već sedam godina. Agencija danas ima kancelarije u Londonu, Amsterdamu i Los Anđelesu i poznata je kao vodeća agencija za reputacijski menadžment globalnih brendova. Kerino iskustvo u komunikacijama uključuje i nastupe na festivalima poput Cannes Lions i Eurobesta i rad s potrošačkim tehnologijama, lifestyleom, umetnošću i zabavom.
Predavanjem na Danima komunikacija Keri Finč suočiće se s lažima vezanim za podele i razdvajanja vezana uz PR i oglašavanje u trenucima kada međunarodna kreativna industrija prolazi kroz svoju najdrastičniju promenu. Uz strategije društvenih mreža, mobile i brand content, koji su marketing miks učinili izvanrednim, Keri će propitivati zašto se brendovi i agencije i dalje oslanjaju na stare modele koji se prema PR i marketinškim agencijama odnose kao prema vanzemaljskim planetama, koje se kreću u svojim udaljenim galaksijama. Ona će podeliti i nekoliko ključnih istina o radu u globalnoj kreativnoj industriji, među kojima je i ona koja kaže da je PR gravitacijsko središte svih komunikacijskih univerzuma.
Ivan Pols, kreativni direktor iz agencije Adam&EveDDB na tri je kontinenta radio doslovno sve, od grafičkog dizajna do art direkcije, od web do interaktivnog dizajna i ilustracija, a s vremena na vrijeme pružao je i IT podršku.
Njegov rad za brendove kao što su Dove, Audi, Philips i Shreddies nagrađivan je širom sveta, a nekoliko njegovih radova našlo je svoje mesto u udžbenicima, TED govorima i video-parodijama. Agencija Adam&EveDDB poslednjih osam godina kreira čuvene božićne kampanje za britansku robnu kuću John Lewis, a Ivan Pols učiniće sve da objasni kako te godišnje kampanje podižu energiju u agenciji i osnažuju svaki brend pod agencijskim krovom te kakvu uzbudljivu i neobičnu kulturu je potrebno imati za proizvodnju toliko voljenih radova.
Frančesko Urso, brend menadžer iz kompanije Proctor&Gamble, veruje da je kreativnost ključan izvor rasta brenda.
U sklopu toga na Danima komunikacija održaće predavanje na temu "Sharing the dream", objašnjavajući kako neverovatna kreativnost kreće od dvoje ljudi u istoj prostoriji koji dele isti san. Na tragu toga daće i odgovor na pitanje zašto se to ne događa češće. Nakon devet godina iskustva u Proctor&Gambleu Frančesko će na Danima komunikacija podeliti i svoje viđenje o tome kako više sanjariti, zajedno.
(Telegraf.rs)