Za ovogodišnju nagradu Effie bori se 35 agencija i 25 oglašivača
Konkurencija je najveća u kategorijama "Telekomunikacijskih usluga" i "Pića" gde je prijavljen najveći broj projekata po kategoriji, ukupno devet, a slede kategorije "Finansije i osiguravajuće usluge" i "Hrana", sa po pet prijavljenih projekata
Zatvorene su prijave projekata za sedmo hrvatsko izdanje prestižnog marketinškog takmičenja Effie, koje nagrađuje najznačajnija dostignuća u tržišnim komunikacijama u segmentima efikasnosti i strateškog promišljanja marketinških kampanja, za koju se ove godine bori 35 agencija i 25 oglašivača. Iz HURA-e, organizatora takmičenja, izrazili su zadovoljstvo i ovogodišnjim brojem od 36 prijavljenih projekata.
Za ovogodišnju nagradu Prijavljeni projekti boriće se za Effie nagradu u sedam kategorija. Konkurencija je najveća u kategorijama "Telekomunikacijskih usluga" i "Pića" gde je prijavljen najveći broj projekata po kategoriji, ukupno devet, a slede kategorije "Finansije i osiguravajuće usluge" i "Hrana", sa po pet prijavljenih projekata.
- Zadovoljni smo ovogodišnjim brojem prijavljenih agencija, oglašivača i ukupnim brojem projekata. S obzirom na broj prijava i ovogodišnje takmičenje Effie pružiće kvalitetnu borbu i priliku prijavljenima da pokažu kako su postavljenim strategijama tržišne komunikacije postigli izvrsne rezultate. Sudeći po prijavljenim projektima još jednu godinu zaredom imaćemo efikasnu razmenu izvrsnih marketinških ideja i znanja - izjavio je Kristijan Gregorić iz Francka, predsednik žirija takmičenja.
Članovi ovogodišnjeg žirija su: Kristijan Gregorić (Franck) - predsednik žirija, Dina Dretvić (Imago), Almir Okanović (BBDO), Maro Pitarević (Real grupa), Ivan Tanić (Bruketa&Žinić OM), Bianka Stojanov (McCann), Sanja Đekić (Mediacom), Anamarija Horaček (Unex media), Hajdi Ćenan (DRAP), Kristina Črep (Valicon), Ante Šalinović (Ipsos Puls), Vesna Vlahović Dašić (Coca-Cola), Sanja Milinović (Hrvatski Telekom), Nina Pentek (Erste banka), Marija Jakeljić (Carlsberg), Darko Ivančević (Zagrebačka pivovara), Marijana Prpić (Google), Gordana Periškić (Podravka), Ivana Galić (Nova TV), Jerko Matulović (Atlantic grupa).
Dobitnici Effie nagrada biće proglašeni na dodeli nagrada koja će se održati u sklopu Dana komunikacija, najvažnije strukovne marketinške manifestacije u Hrvatskoj, koja se održava od 14. do 17. aprila 2016. u hotelu Lone u Rovinju.
(Telegraf.rs)